Nuffnang's Ads

Nuffnang's Ads

Tuesday, May 4, 2010

Mamam...Mamammmm Time..!

JM Brian - Thanks A Lot Kengkawanku..
 
Menu JM Briani

Briani ayam goreng rempah, ayam masak merak, ayam masak kurma

Tapai & Brownies

Ketua Kampung

Kak Shila ngan Kakak 'Cayang' dia...

Best & Sedap makan kat JM Briani ni. Memang puas hati.. Yang aku salute kat JM nie dia ada ambik pekerja OKU, so adalah gak diorang pendapatan  daripada dok mengaharapkan bantuan dari org lain.. So mane-mane company tirulah JM Briani nie...
To Kak Zira & Kak Midah sowy gambar korang xder.. gambar aku pun xder ko....

Kak Eita Steamboat
Thanks tu En. Atoy sebab belanje makan kat cni sempena bedayku... 
Aku berpendapat kak eita nie kene pelbagaikan lagi dia punya pilihan makanan. 
Bak kate org putih tak banyak choice..
Aper-aper pun thanksssss a lot...

Santai Kitchen - Kota Damansara
Air Durian Belanda & Air Apple

Ikan Sweet Sour 

Cuuuuukkkkuuuppppp Rasseeeee.....
Tomyam + Ikan Sweet Sour + Telur Dadar

Makan kat sini boleh tahan sedapnye... Aku memang biasa makan kat Santai area Tesco Damansara.. Memang Sedop..!





I Make A Wish...

Salam..
Alhamdulillah... Syukur ke hadrat Allah (SWT) kerana memanjangkan umur aku, memberikan aku rezeki & kebahagian yang selama ni aku impikan.. Alhamdulillah.... ..
Rasenye blum terlambat aku nak mengwishkan diri aku Selamat... Selamatt.. & Selamaattt.. Tak sangka umurku dah berganjak dari satu angka ke satu angka yang lain... tapi aper boleh buat itu dah ketentuanNYA.. aku terima dengan seadanya...

30 April 1981 
TQ mak & ayah sebab bersusah payah menjaga org dari kecik hingga besar... baru orang tau betapa besarnya tanggung jawab seorang mak kepada anaknya, betapa sabarnye mak terhadap anaknye (kalau x sabar entah2 dah mati kene dera..) Memang besar betul pengorbanan mak selama ni.. Kalau orang boleh patah balik mase tu, org nak jadi anak yang lebih baik dari haritu... tp semuanya dah berlalu... tp skrang orang akan cuba balas balik jasa2 mak selama ini..... THANKKKKKK YOUUUUU MAKKKK... Kalau xder mak ngan ayah, orang x lahir pada 30 APRIL 1981... I LOVE YOU SOOOOO MUCHHHHHH...

30 April 2010
telah 4 tahun lebih aku menjadi isteri kepada Ahmad Azrul Abu Bakar, Mummy kepada Ahmad Farren Adam & Qaseh Myea Delisha..... Selama itu juga aku nak mereka tau betapa sayangnyer aku kat diorang lebih dari aku sayangkan diri aku.. Inysaallah aku akan berikan yang terbaik untuk mereka..

I looooovvvvveeeee youuuuuuuuuu allllllllllll...!!!!