Friday, February 11, 2011

Legend Water Home, Port Dickson

Fuuuhhhh..!!!!!

Sorry atas kelewatan menghapdated gambar2 kat Legend Water Home, Port Dickson..
Sorry sesangat..!!

Oklah! kite mulakannye skrang.....!! 

Last week aku & En. Atoy decide pergi bercuti di  http://www.legendiwh.com.my/ Port Dickson, 
bersempena 5 tahun usia perkahwinan kami... 

Fuuuhhh!! sekejap giler masa tu berlalu, 
pejam celik pejam celik Adam dah 4 tahun Qaseh dah nak masuk 2 tahun.. ermmm... 
En. Atoy cmtu gak besarnyer... & Aku makin membesar dengan jayanyer.. hheee..hheee...

Sebelum nie aku dah penah pegi Legend Water Challet.. 
memang best giler tempat tu.. memag sesuai untuk honey to the moon.. ahhhaakksss...!!! 
Kali ni aku & en. atoy nak try plak Legend Water Home adik beradik  
kepada Legend Water Challet..

Korang nilailah sendiri... best ker idak tempat nie...
 


Firts step aku masuk dia lobby dia untuk registration... perggghhhh... Lava giler... 
Pes klass services dia..!


Nie nombor bilik aku yer..!! jgn ada yg ambik beli nombor yer HARAMMM...??!! hheee..hhhee
Aku booked bilik Garden Pool Villa. 
Kat sini korang boleh decide nak bilik yang pool dia covered ker tak.. 
Maknanyer.. pool dia ada bumbung ker idak.. 
Kalau ada bumbung boleh mandi vogel.. ahhhakasss..!! 
Tapi kami decided ambik yang tak berbumbung coz, 
anak2 nak mandi nanti tak lah sejuk sangat air dia....



Nie dia punye toilet area.. santikkan..??
cm boleh bawak toto tidur kat situ jer..



Ini dry kitchen dia, siap ada microwave lagi..
takyah susah2 kalau uolz ada bwk bekalan dari rumah boleh panaskan disini..








Nielah swimming pool kitaorang... cantikkan..?? rase cm nak pegikan..???
hhheee.. dah rase tahap kemuncak dahkan.. nak pegi...!!! hhhee...
nielah yang aku katakan pool tak berbumbung... pool luar kawasan bilik but still private...
dinasihatkan anda tidak bervogel disini kerana ada mata yang akan memerihati anda di bangunan sebelah sinun.. wwwwaaahhhh!!!!


  
lepas bermandi manda kat dalam swimming pool,
boleh bilas badan kat luar...


  view dari bilik kitaorang... classssss....!!!!

 night view.... perghhh!!! amat menghairahkan..!!!



 Nielah bilik kitaorang luas & selesa sangat..!!
2 king bed..


 Nie pulak swimming pool (open) kat bawah..
seronok bebudak dapat main kat sini...

Code Of Attire..
So! korang kene pakai 2 pieces ar...
Sanggupkah kamu...??!!! ahhhakakkksss...!!
Terlemak sudahhhh!!!!

 cantikkkk bukan...???

 Besttt bukan...???


Sesuai untuk bebudak.. mak budak pun okey!!
Tapi yang ku paham... air adalah paras lutut..
Adam nak gak pakai pelampung adik dia...ahhhaakkkkss..
Geram betul aku..!!!



Ha..!!!! ni compem bukan aku yang punyer..!! ahhhaaa...
nie Legend yg punye...!! kat sini korang boleh sewa basikal tayar 2 or tayar 3..
SEWAAA.. yer dik non..! bukan PREEE...!!!

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ok!!! uolzzzz... time to swimmmmm...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
bedebushhhh!!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Cam ner aku tak geram ngan si adam...
adik elok jer swimm tak yah pakai pelampung tapi dia... ngalahkan si adik...


 Sila ambaikan dugong tengah berenang tu yer...!!
hhikkss..hiikkss..
 

 Nie bukan sesi menyelamatkan yer nok..!! sesi memberanikan si Adam..
Geram betul aku...!!!

 
 korang tau tak time nie... aku dh cukup geram ngan dia..
aku tarikx pelampung  dia sampai tercabut.. Nahhh!!! dia punye menjerit...

kalaulah gambar nie boleh bersuara...

mommy....mommyyy toloonggg.. adammmm..
adam nak lemass... dahhh.. nanti adam jatuhhh cmner...
waaaaa....!! mommyy.. adammm nak jatuh.. adam dah lemasss niieee...
mommy jahatttt.. adammmm tak nak kawan mommyyy..
mommyyyy siniii...arrr... tolllooonnngg adammm..
WWawawwaaaa....!!!!!

hikkk...hiiikkk.. sian aku nengok.. penakut giler..

 Yang si Aceh....

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
releksss jer.... swim sensorang..




ada tak cam cikgu kelas renang..???!! ahaakkss..!!


-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
lupe lak nak story kat uolzzz....

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
kitaorang jumpe ngan pasha sanda...!!!

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
giler ar....!! berani betul...!!!

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
gambar nie korang takkan dapat kat mane2 magazine & seangkatan dengan nyer..

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



 

 Aksi berani bukan..???!!! hiikkksss...hiiikkksss...!!!
Kalau pasha tau nie nangis dia.. dia pakai bikini kat over sea org kecoh..!!
Acehhh lekkk jerr..!!! tak de org bising pun...
Waaakkkaaa...kaaa..

ni bukan pasha sanda.. nie pasha sedut..!!
wwwaaahhhaa..
Cantik cam pasha ada ampun lagi..
tapi perangaiiiii jangan cm pasha sudahhhh!!!! mak ko nangisss...!!!
wwwaaaaa.........

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
So? cmner dah tahap klimaxxx tak...!!!! 
tepuk dada tanye selera cik abag.. BERSELERA tak..???!!

hhheee...

sekian, terima kasih...!!
 

1 comment:

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...