Saturday, May 5, 2012

2 hari 1 Malam

#Leily | Ummi Alya Husna ~ TQ so much dear 
# Fabulos Me ~ kat Melia hotel. Thanks dear.. Insyallah Amin 


Salam uolzz...

N3 nie aku dah peram selama seminggu.. hheeee... xde idea pulak tetiba kan??
padan muke aku.. heee... #dush

Nie activity aku last week..

Pepagi lagi adik aku dah call, nak ajak gi lunch.. tapi dia taktau nak makan katner, almaklumlah orang tgh peknen xde selera...So, aku decide bawak dorang pg bekpes kat 'Village Park' area Damansara. Tempat tu memang sodap masakan dia.. Masa on the way,  terpikir pulak nak pick up Rofa, bawak dia pegi lunch sesama, lame betul tak jumpe dia, after dia balik kg kawen..uhuuu...
 Rofa tu ex maid aku yang cun melecun ituew.. ^_^

After lunch, aku terus gerak pegi KL. Time nie tgh heboh pasal perhimpunan 'BERSIH' kat KL. lantak komelahkan kat situ.. yang aku tahu, aku plak sibuk gi membersihkan diri kat Hotel Melia..

Weeeeehhhuuuuuuu...#lompatbintang

Apa cer..??

dok Melia area Bukit Bintang FREEEEE wok..!!

jadilah.. sapa nak bagikan..??
(Nanti aku citer cmner aku bole dapat free..heee...)

Aperlagi aku hangkut ar dorang semua melepak kat situ... Time nie banyak jalan ditutp sebabkan proses pembersihan.. Wolzz yang dalam kete nie dah jadi macam tikus cari jalan nak kuar.. uhuuu....
Alhamdulillah sampai gak kitaorang kat destinasi... (camjauh jerkan..??!)

 Nampak tu.. Welcome Ms Ibsatulhaida Ibrahim.
Ngehhh..ngehhh...



We're in honeymoon mood... ehhhceehh..!
 Besar siot bilik nie... bole guling2 lagi...ekeeekee..
Bebudak ni blom sempat aku nak ambik gambar dah bersepah katil.. hurmmmm...
nasib korang lahkan...

Aku siap tye kat reception arge 1 bilik yang aku duduk nie brape.. RM300+

#gulp!


 giler banyak toiletries dia...
uuuhuuu.. aper lagi kasi rembattt lar... Ahhhhaaaaa....

Anak2lah yang paling sonok kalu dapat tito hotel.. Apatah lagi aku..
Auuuuwwwww...!! #lompatbintanglagi

 Sonok aku dapat spend time together gether ngan family...


hombooiiii... relax nampak... heeee....
love u mom..!

*_*

After asar, melepak kat Times Square pulak...

 Lame betul tak ke sini.. (eh yer ker..?)

snack time..

^_^

dok pujuk LD nak beli baju sepedarman...


Dapat gak pow LD baju sepedarman.. meluat aku..!


Auuuwww.. Wolzz Uolzz @_@
Malam tu dinner erra blanjer kat Pappa Rich.. 
Toche erra.. !!Toche erra.. !!Toche erra.. !!
Bak kate dia, duit dia tengah berkepuk2, nie tak tau nak wat aper.. 
almaklumlah gomen!! Ciiistttttt!! xpe, rejeki haruslah dikongsi bersama..
Sowi pic nie jer yang berjaya dirakam.. yang laen dah masuk perut.. kuii..kuii...

After dinner, dorang semua chow balik. But kami masih lagi as a pelancong.. 
harusssslah melencongkan diri di Bukit Bintang malam itu...
 
 Layan baskin.. best gakk! lame kitaorang kat sini...
Lu rockkk ar der..!!!

 

 Korang boleh buat cmgini?? eeeiiiii..serammm mak nengok...

geli plak aku nengok pak arab nie menari... #buuueekk
tak sesuai untuk ditonton oleh kanak2..

Ada orang ijo lagi.. heee.. 
tapi kalu nak ambik gambar ngan dia kene bayar RM2..ermm...xperlah..
 Tq to my honey bunny!
Litip Sephora Rounge Valentine di bibirku... 
Auuuwwww..!

cukup hanya sekadar memandang..

Sesekali bercuti kat KL pun okey gak... 
Happening!!! 

^_________________^










1 comment:

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...