Wednesday, April 13, 2011

Episode Finale Bandung Trip

Salammmm... 

Dah berkurun  baru nak hapdate hari ke 3 & 4 kat Bandung... waaawaaaa... mak nanges tau dek non.. nak cari masa yang sesuai untuk mengahapdate blog mak nie tau.. Waaawwaaa... banyak perkara yg membataskan pergerakkan jari jemari mak nie.. heeeeikkk.. harap di maafi gue yer...!! ooopsss..!!

 Day 3

Hari yang 3 nie.. Wolzz pegi Pasar Baru.. 
tempat nie memang macam2 ada.. dari hujung rambut sampailah ke hujung kaki..
tapi.... yang mak tak sangguppp tu....

pic pinjam kat google

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
pic pinjam kat google

cmgini ar keadaan dalam pasar baru... Sanggup..??? Sangguppp..??
mak memang tak sanggup...!! cukup ar setakat sampai 3rd floor saje..
tak silap mak Pasar baru nie ada 5 or 6 tingkat.. 
Waawaaa... !! kaki mak dah nak tercabut dah nie.. fenningggg..!!!
nengok sikit2.. mane yang berkenan.. capai aper yang patut.. 
kat sinilah yang dorang dok cakap kain ela, kain cotton, kain lace... murah..

Pemerhatian mak kat sini arge  
MEMANG TERBAEEEKKK.. MURAH GILER...!!
mak sempat rembat kain lace sepasang hadiah kat my sister nak kawin..
& for my mother in law & my friend telekung... so sesaper yg nak berniaga kain... 
dtglah kat pasar baru....

Lepas bersesak sesak nafas kat pasar baru. Wolzz gi FO.. fuhhh.. lega sikit.. lebih tenang di berbelanja FO.. aahhhaakkss... Lupe lak nak citer, supir mak bgtau. sepanjang penglibatan dia MENYUPIR kan diri... ahhaksss ader ker perkataan tu.. aahhaa.. First time dia customer yang kuar awal dari pasar baru.. biasanyer dia antar customer dari pagi.. baliknyer petang.. but wolzz ambik masa 2 jam sahaja di dalam pasar baru tu.. hhheee..hheee dasyat bukan..???!! hhheee

Kemudian wolzz di bawa ke FO Anak Kecil. Kat sini memang aku recommend sangat.. memang best sopping kat sini sampai tak hengat dunia.. hheee..hhheee.. a lots of jeans, t-shirt, blouses & aper saje berkaitan ngan barang budak ada kat dalam nie.. yang penting TIDAK BERSESAK SESAK & BANAYK PILIHAN mak suke..mak sukee... clapp...clapp...clapp...

 pic pinjam kat google

Pastu perut dah kebulor.. si adam request nak makan KFC.. sib baik kat Bandung ni ada KFC..ahhaakkss.. jongoskan mak nie.. ??!!! tak tau.. hhheee..hhhee

Pastu sambung balik gi sopping brownies cake kat Amanda. 
Biasanya pelancong akan beli brownies cake kat Kartika Sari but Sang supir aku recommend kat sini coz dia cakapa same jer rase dia ngan Kartika Sari tp beda harga Kartika Sari lebih mahal...
nasib baik sang supir memahami kewangan si pelancong.. ahhhaakksss...


pic pinjam kat google

Brownies Kukus Famous kat sini....

 lepas memborong sedozen brownies.. anak2 aku dh sibok nak balik hotel keletihan seharian berjalan sakan...termasuklah aku...jawapannye adalah 
BALIK HOTEL....TIDOR
ESOK MAU PULANG..


EPISODE FINALE : Day 4

Sebelum berangkat ke Airport Bandung sempat lagi aku request 
kat sang supir antarin aku ke RUMAH MODE.
sempat lagi aku nie nak bersoping utk hari yang terakhir di Bandung.. 
tak tau bile lagi aku dapat datang ke sini lagi... 
uhuuuu......
Insyallah.....


pic pinjam kat google

pic pinjam kat google

 pic pinjam kat google

lepas dah nengok puas2 rumah mode tu.. dah perabis segala duit syiling...
barulah lega untuk pulang... ke tanah air terchinta......

 kelaparan melanda sementara menunggu nak naik kapal torobang

  mommy..mommy.. game..game.. 
cm reghti sangat.....main game....
-
-
-
-
-
-
-
-
itu tak berapa nak penting bagi aku sekarang nie....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
aper yang penting disini ialah...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
AKU DAPAT MENGHABISKAN 
CITER AKU YANG TERTUNGGAK SETELAH SEKIAN LAME TU.......
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
huuuuyyeeeaaaa....!!!!!
Syabas bete..!!!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- 
MAK BERJAYA AKHIRNYA....!!!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
itulah kepuasan yang dicari selama ini..
-
-
-

-TAMAT-

2 comments:

  1. best lah ending dia....jom g bandung lagi....20 nov ni..jom..temankan saya

    ReplyDelete
  2. ahhhaaakkksss....hheeee..hhee.. Insyallah.. kalau cukup ongkosnya..!!!

    ReplyDelete

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...