Monday, May 30, 2016

My Baby Turns 3

halooow...halooow.. halooow.. homey..homey..homey nyaa...
dah nama pun baby kan, mesti semuanya  comel ( : *sambil ketap gigi

My baby Indah Cinta Qhadeeja turns 3 already
waaa...Waaaa..Waaaaaa...
Kejap sangat masa tu berlalu..
Windu sangat bau baby..  orang cakap bau baby tu bau syurga.. 
Kalau kita cium tak pernah yang puas.. Nak cium lagi.. cium lagi.. uuhuu

Alhamdulillah, Indah selamat di lahirkan pada 24/5/2013 (Friday) dengan berat 3.09kg. Berat dia paling win compare Abang & Kakak dia.. Masa keluarkan Indah, memang aku dapat rasa seketul jer yg keluar dari perut aku.. uuhuuu Bila doc letak atas dada aku, terasalah dia punye seketul tu.. hahahaha...
Masa aku peknenkan dia, aku memang suka bebenor makan nasi & ayam rempah kat mamak.. Tak tau aper hal.. heehheee... Sekali keluar hurrmmm.. hambik ko, Indah ada iras2 mamak hokey.. Bulu roma lebat & kulit dia agak gelap.. Dalam hati aku ni cakap, sah2 kenan mamak.. uuhuuu... 

Dak Indah masa aku dalam pantang, serius memang tak susah sangat jaga dia. Tak menangis sangat. Tidur jer keje dia.. Bila jaga pun senyapp jer.. Nak bawak jalan pun senang.. Aku pernah cakap ngan mak aku, Indah ni mak, senang orang nak jaga.. senyapp jer, tak nanges2. Bangun malam pun sekali jer.. Mak aku cakap, yerlahh.. ko tunggu dia besau sikit... taulah...  hahahaa... Betul engko cakap mak aku... heheheee..

 Makin banyak akal..

 Makin banyak songeh


See?? Makin banyak ragam.. hahahaa.. & yang  paling mommy gewam bila Mommy tanya, Indah nak baby tak? Dia cakap TAK NAK... hhaaahhhaaa.. eh..eh tetiba pulakkan.. ekekekeke








Alhamdulillah. Indah membesar dgn sihat.. 
Mommy & daddy doakan semoga Indah sentiasa sihat, ceria, aktif & semoga jadi anak yang solehah InsyaAllah.
 



No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...