Thursday, December 22, 2011

Angry Bird yang sedang Angry

ahhhhaaaa....

Aku dah lame plan nak wat apam Angry bird ni...
tapi dari sehari ke sehari mesti ada jer benda lain yang aku kene buat... almaklumlllahhh 
MAK BZ NOKKK...!!

So, semalam akhirnya mak berjaya gak melaksanakan hasrat anak anak2 aku untuk bikin apam Angry Birds nie... hhheeee....

 Aku dibantu oleh 2 orang assistant disitu...

 punyelah tekun aku nak menconteng arang ke muke angry bird nie.. 
gilleeee gigillll tangan aku nak buat lukisan nie..heee...
Salute aku kepada pembikin2 apam diseluruh dunia kerana dorang mempunyai kesabaran yang tinggi untuk menghasilkan apam nie....

 Mommyyy...!! angry bird rupe dia cmgini...!!

 ko dah kenapa adam....??!! senyummm ada makna nieee...
(kesannn mulut telah membuktikan segalanya...ciiisssttt !! cmner aku bole x prasan...)


 Cantekkk x?? Cantekk x?? ahhhhaaa... 
Nie lukisan anak2 aku (cover line)

Ada Angy Bird... Ada polkadot.. Ada ladybird.. 
yang lagi 1 tu aku tak tau aper namenye...  siap ada gigi kapak lagi... hheheeee....

Rupe Apam sebelom dorang stimmm.....



-
-



-





 -

nak nengok cmner lepas dorang dh stim..????!!!



-




-




-





-





-




-




-





-



Nielah rupe apammmm dh stimmm......


HUUwwwawawawawawaaaAAA....!!!



Chantekkkk bukannn...????!!





Rupha Angry bird yang tengah angryy...!!!





(tekup muke ngan bantallll... malu katenyeee...!!!)



 (I'll try my besttt...!!!)




HUUwwwawawawawawaaaAAA....!!!





Sekian terima kasiiihhh......







No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...