Saturday, April 26, 2014

Penangan BKATC

Sape tengok citer BKATC (Bukan Kerna Aku Tak Cinta) lakonan Shaanaz Ahamd (Jebat Foot) & Nelydia Senrose (Mastura)? Dah happy ending dah pun citer ni. Citer ni memang  terbaikk nok! Tak menahan aiolz tgk lakonan Abg Jebat ngan Mastura. ermm.. Cmner nyek nak describe feeling citer ni errmm.. ganas2 manja nyek.. hahaaa.. i likee..!










 

Suka aku tengok lakonan dorang berdua ni. Memang natural sangat. Expecially part Jebat. Memang  haaaluss der.. :) Nasib baik aku ada kengkawan yang menyedarkan betapa bestttestnye citer ni. Hahaha. Sayang korang.

Yang klakarnye, malam dah tengok, sok pagi sampai opis, sambung pulak menyembang pasal citer ni ngan kengkawan. Hahhaaa.. Soklan pertama bila sampai opis. ko tengok tak malam tadi?? best kan?? tek menahan tengok si jebat ngan mastura tu.. blaa..blaa..blaaaaa... Macam2 story. Sampai terbawak lah citer ni dalam setiap perkara yg kitaorang buat. Gelaran nama. Macam kitaorang siap dah ada nama panggilan siapa yang pegang watak jebat, mastura, makcik sari, kak hana & lain2.. Ekekekek So, memasing kalau bercakap kene feelling2 macam citer BKATC. Merata2 kitaorang pegi BKATC.. Masuk pantry citer pasal BKATC, masuk toilet pun citer pasal BKATC nak gi makan pun still bercerita pasal BKATC..  Hahaha.. kronik kan kitaorang.

Dasatkan?! Hari2 mesti nak sembang pasal citer ni. Pastu tergelak2 macam org giler.. ekekek. Memang best. Pastu bila bos dtg, dia sakit hati tengok kitaorang asyik gelak2 macam orang giler, dia tak cakap banyak, dia hempokkan kerja sebeban atas meja.. Ha! padan muke ko asyik tergelak2 kan, mendapat..



Skunk citer BKATC ni dah finish :( . Macam tak best jer. Selalu kalau hari Isnin - Rabu memasing laju jer balik, sebab takut miss citer ni. Skunk dah takda citer yg best dah. #sedey







Happy ending hokey citer ni. 
T_________________T

Setiap kali aku tgk citer ni, aku bukak balik youtube google shila hamzah & shaanaz. Aku tengok balik interview dorang. Zaman happy dorang together2. Suka dengar lagu shila yang tuju kat shaanaz. Sedih giler lagu tu. Pastu dalam hati aku berkata " Shila tengok tak citer ni? Aper dia rasa nyek. Sian dia. Mesti sedih kan.." jahat betul aku pikir bukan2. Sejujurnya aku lagi suka shila ngan shaanaz. Muka dorang ada iras. Bak kata orang kalau muka kita sama ngan pasangan jodoh tu kuat. Entahlah, aku pun tak sure betul ker tak teori tu.


Dah merepek jauh aku ni. Ok, macam mana aku tak cakap, makan pun nak citer pasal BKATC. Aku upload pasal aku makan maggie pun dorang kaitkan ngan citer BKATC. Hahahahaha.. Klakau lah korang ni. Ekekeke..



Ni lagi best. Lepas tamatnya citer ni, siap ada yang offer diri nak blanjer nasi lemak sempena tamatnya citer BKATC. Dia memang peminat No. 1 citer ni. Hahahah. Bahagian giler hidup ada kengkawan cmgini.


Nilah orangnye peminat no 1 BKATC. Akhirnya dapat gak dia bergambar ngan damia aka Irene dlm citer. Ex girlfriend jebat. Sian si damia ni, dalam citer tu akhirnya dia jadi gile. Gile menagih cinta si jebat.



Aku peminat biasa2 jer. ahaks! boleh caya ker?. Berpeluang gak bergambar ngan si damia ni. Hoii lah hai... body engko.. meletopss damia. Dalam tv tengok macam berisi sikit tapi bile tgk live, 2 body engko bersamaan 1 body aku. Nampak tak nisbah dia..?? Uuhuuu


Tahniah, team Bukan Kerna Aku Tak Cinta


No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...