Thursday, July 24, 2014

Kad Raya Dari Anakanda Adam

Salam.



terharu mommy bila dapat card raya dari anakanda Adam. #handmade lagi :)
 Selak pulak belah dalam, hamboi siap ada ucapan untuk mommy lagi...


"Mommy, Adam minta maaf sangat-sangat sebab Adam nakal. 
Adam minta maaf sangat-sangat tau. 
Harap-harap mommy maafkan
Selamat Hari Raya Mommy"

Part "harap-harap" tu yang buat aku nak tergelak tu.. heheh
Mengharap sungguh yer.. hehehhee


Berkali2 gak aku tengok kad tu. Cuba untuk paham.
Aku ada sedikit compius dengan kad tu sebab ada kartun lelaki kat situ. 
#hehehheheheh
nak bagi aku ker en. daddy? Tapi dia cakap ni, khas untuk mommy..
Baiklah...

Sekali aku try baca aper yang kartun tu cakap...

 " Hai, saya ayah Adam. 
Saya baru masak nasi.."

Apakah?? 

Muauahahahaaa...
 
Macam seolah2, daddy selalu kene dera ngan mommy suh masak nasi pulak...
 
ekekekekee..

boleh dikiralah brape kali jer daddy gi dapur masak nasi..

#cissst..

Hahhahaaa.. sabor jerlah aku. Takda kene mengene langsung.


to Anakanda Ahmad Farren Adam

Mommy maafkan abang Dunia & Akhirat.  Takda sedikit pun mommy simpan dalam hati.
Mommy tahu abang, anak yang baik. Walaupun kenkadang tu ada 'nakal' nye sikit.  ;)
Tapi mommy tetap maafkan abang.  Mommy sayang abang.

Sejuk perut mommy, bila setiap kali masa kita solat jemaah adam qamatkan, daddy jadi imam.
 & lepas habis sembahyang daddy suruh Adam baca doa & kami aminkan.
Syukur Alhamdulillah. Allah bagi mommy anak macam abang.

Mommy sayang abang, mommy sayang qaseh, mommy sayang indah.
Ofkos mommy sayang daddy..

:)

Selamat Hari Raya..

#kesatairmata

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...