Wednesday, December 10, 2014

Pasta Express @ Seksyen 19 Shah Alam

Sape penah terai makan Pasta Express kat Seksyen 19, Shah Alam tu? 
Cer tenyit mata sikit  >__*  hahahahaa..
Aku pun baru terai makan kat sini atas advice warga Shah Alam Residen (Tak suka ban orang) memang terbhaaooeekklah korang ni.. Tenkiu yer!

Ni address Pasta Express Seksyen 19. Senang nak cari tempat ni jangan risau. Korang cari je Wisma Zaiton (ala, yg pengasas kecantikkan tu.. yg treadmark dia cantik tak kakton..?) okey dah tau kan. Pasta Express tu sederet dengan wisma kakton tu jer. :)



Antara review yang aku terima. Velambak lambak hokey...
Time Aceh.  >_____<


 Malam tu jugak, aku gi terjah kedai tu. 
Fuh! nasib baik tak ramai orang. Suke aku!


pic copy dr fb
Antara menu yang ada kat Pasta Express ni.
Ada yg rekemen kat aku suh makan Calamari rings, Grilled Chicken Chop & Ribs
Tapi malam tu, aku pilih untuk order, Grilled Chicken & Fish & Chip sahaja.
Yang lenlain, InsyaAllah next time.

 Adam order Fish & Chip

Aku & En. Daddy order Grilled chicken chop

Spaghetti bolognese ni untuk Indah

Yang terbestnye, budak2 makan free. :) selected menu sahaja.

Sambil-sambil nak tunggu makanan sampai, kita usha dulu tempat ni.






Boleh tahan jugak idea deco kedai ni. Aku suka  lukisan yang ada kat dinding2 kedai tu.
Cuma aku rasalah, kat sini kene ada kan tempat 'kids room.' So sonang nanti mak apak nak menikmati makanan.. ngehhh..ngeehh.. itu pendapat akulah.


Ko tengok budak dah tak menyabor nak makan. Sampai atas meja dia duduknye.
haiisshhlah... Indah memang payah mommy nak bawak awak kat tempat makan. :(

 Menu

Takyah pening2 nak makan aper. Semuanya dah tertera..
Harga memang berpatutan.


Review aku untuk Pasta Express ni aku bagi 7.5/10 bintang
hahahaha. Boleh pulak main setengah2..


oklah, Selamat Mencuba!




No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...