Wednesday, February 25, 2015

Carta Aliran Jika Suami/ Isteri Merajuk

Semalam dapat benda ni dalam group wasep para bini2 area perumahan aku. Mengekek2 mak eloi2 aku gelak sensorang bila nengok carta aliran ni. #muahahaaa. 


Aku Try forwardkan benda ni kat en. daddy. Sekali tu dia reply camgini hah!





#hahaaa.. sungguh 'dalam' maksud icon dia ni. Aku tak sure icon sengeh yang di hantarkan aku tu, tang part yang mane satu yang sengehnye camgitu rughpa. Tapikan kebiasanyanya tekaan si bini selalunya tepat. #hahaaaa.

Korang ghaselahkan betul ker idak carta ni..? ke ada carta lain, yang bile bini merajuk para suami booolayan jer...  Nasiblah koranglah nak merajuk selama mane pun. Muke tu nak telungkup kot mane pun.. suami tak peduli, yang penting dorang (suami) tau, makan, minum, pakai dia siap tersedia.. Kalau tak dia tekan option B (carik lain). Mesti kita tak nak kan? Nak tak nak... merajuk ke tak kita ni, terluka bagai di hiris sembilu pun hati ni... buatkanlah jugak... uuhuu..

Aku ghaselahlah untuk carta aliran ni pada suami betul kot, tapi pada bini, untuk 5 tahun pertama kawin jer kot.. #Hahahaha.. Ghasenyalah kan... kan..

Cer citer.. cer citerrrr... :)

2 comments:

  1. hahahahahahha. ya ALLAH tepat sangat. pompuan ni memang jenis makan dalam. kuikuikui. tapi memang best bila sesi pujuk memujuk tu kan heeeeee :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan... part 'takkan lupe sampai ke tua' memang cukup kene... hahaha

      Delete

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...