Thursday, September 22, 2016

Terkilan.

Malam tadi before lelap, sajelah borak2 laki bini. Macam2 cerita keluar. Cerita pasal kehidupan, bisnes, pasal hati, pasal perhubungan, pasal macam2lah.. hurrmmm...

Lega rasanya aku dah luahkan apa yang terbuku kat hati aku selama ni.

Selama ni aku pendam sorang2. Tak pernah nak share ngan en. daddy apa yang aku tengah rasa sekarang ni.

Sedih.. terkilan.. ralat.. jauh hati.. semua rasalah yang ada.

En. daddy jadi pendengar setia aku malam tadi. Terkejut jugak dia, bila aku meluahkan apa yang tengah aku rasa sekarang ni. :(

Aku tanya en. daddy salah ker aku ada perasaan camgini? Rasa terkilan yang lebihnya.

En. daddy paham. Kalau dia kat tempat aku pun dia akan rasa apa yang aku rasa iaitu TERKILAN

Dia usap rambut & pipi aku. "Takpelah.. InsyaAllah ada rezeki kita nanti.. sabar.."

Time ni, sebenarnya dah berjurai air mata aku. 

Sebab nilah yang aku taknak cerita. Hati aku tak kuad. :(

Aku cakap dgn en. daddy, jauh dari sudut hati aku nak ada perasaan jeles.. dengki.. sakit hati.. or perasaan yg buat aku sendiri tak selesa. jauhhh sangat. Bole dikatakan takda. Cuma yang ada perasaan terkilan.

Bila aku baca penulisan dari Jendela Anny dalam blog Suraya Sulatin aku faham perasaan itu. Rasa TERRRRKILAN SANGAT2. Aku suka ayat Anny yang ni "Padan Muka Aku.."

hahhahaaa.. 

memang padanlah dengan muka aku.

Terlalu lurus.. 

Terlalu banyak angan2.. 

Terlalu banyak impian. 

Padan ngan muka aku bila benda camgini jadi.. uuhuuuu



So now, Aku dah bole MOVE ON dah dengan apa yang jadi kat aku. 

& aku ambik pengajaran dengan setiap yang jadi.

Kawan2 doakan aku yer.

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...