Saturday, April 7, 2012

She was very Happy!!

ermmm.. arini mood aku dah okey  ^_^  
so, bolehlah aku menghapdate entry dengan jayanye.. ^_^

UNXPECTED PARTY for aceh.. heee... (tecik tecik jer...)
idea nak wat beday party memang bukan dalam perancangan
tetiba masa on the way balik dr opis, aku cakap ngak LD, sian pulak ngan aceh, xde apa2 pun untuk beday dia.. So, aku decide, nak goreng mi hoon, goreng nugget, panggil jiran sebelah, adik2 aku & ummi ngan tok ayah.. x bole ajak reramai... makanan adalah limited sahaja.. heeeee... tak syiookk

Korang bayangkanlah kuar opis kul 7, nak beli barang itu, ini, bagai... balik nak merendam mi hoon,  apa semua.. settle dalam kul 9 lebih.. At the same time aku calling jiran sebelah aku Nurul
"ko jangan tido lagi yer, aku nak wat beday aceh sikit.."

Memang agak kelam kabut but aku kan sukekan cabaran.... 

Haaakkk..tuuiii..!! meremang bulu idung..

heeee...
amatlah ala kadar...

sempat gaklah beli cake tuk aceh... 
Aku plan nak lah beli cake gambar upin ipin, aceh dah request but tak de...siann acehhh... 
next time yer dik, nanti mommy buat cake sendiri mommy letak gambar upin ipin nyek..??

heee.. kalau korang nengok dari segi kecomotan cake tu, korang dah boleh agak dah bertapa huru haranya aku time tu... heeeee....

nie, jiran aku Nurul. Sowy dia telah dimiliki olehhh......

 Azrul....  hheeeee...
jangan tetiba plak korang nak wat muka terkujattt tak tentu arah yer... heeee....

 happy betul si aceh, dora & mika datang..

three of us!

Cake cutting time..!! 
as usuall abanglah yang paling menyibok sekali...

 clappp..!!! clappp..!!! clappp..!!! clappp..!!! clappp..!!! clappp..!!! 

aper ke halnye si adam tu tekup muke..?? heee.. xcited bebenor..!!


She love her daddy very muchhhh....

 dia pun nak  jugakkkkk....

My Kids with Tok Ayah & Ummie

 Thanks uncle Khai datang...

omg!! omg!! budak bulat nie....




fuuuhhhhhhh.........



lega rasenye, dah settle.
xdelah aku rase macam semacam jer kalau tak buat beday dia.. 
even tecik tecik jer... heeeeee....








Happy sangat bile nengok anak2 happy...



Happy Birthday to my little pinkfary...!!!

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...