Friday, April 24, 2015

Nasi Lemak Hamidah

p/s: Bukan ko yer kak midah #blueeekkk. Ni hamidah yang lain, yang lagi satu.. Hahahaa.. 

 ********************************************************************************

Kan kat entry sebelum ni aku penah citer, yang aku suka makan nasi lemak kat area Restoran Jejantan Jejantas Sg. Buloh sebelah Baskin Robin tu kan. Kemarin, sempat gaklah aku menyinggah lepas balik keje ngan en. daddy. Kan aku dah janji nak tunjuk kat korang #matakelipkelip #ahaks kan...kaan..annn..annn..

Taraaaa.... Nasi lemak bungkus daun pisang. Korang boleh bayangkan tak bau harum di macam maner?? Panas2 lagi engko..









INCLUDED GST 6%  #nasiblah #malasnakkomen

Nasi lemak yang jual kat kedai ni tak silap ada 4 owner. Terpulang kat korang nak try makan nasi lemak yang mana satu. 1st time aku pegi sini, aku try setiap 1 owner. Then aku ngan en. daddy decide, Hamidah punya nasi lemak yang paling sedap kat tekak kitaorang.


Nasi lemak Hamidah <3

Tapi tulah, frust gak sbb timun ngan ikan bilis goreng takda. Ok, paham, brg mahal.. huk!huk! Tapiiiikann... disebabkan sambal dia tu sedapp, aku pejamkan jer mata pasal timun ngan ikan bilis tu...


Memang sedap!










p/s utk diri sendiri: kat ko, aper yang tak sedapnya kekton hoooiiiii...

4 comments:

  1. Kita membesar dengan nasi lema bungkus, ingat lagi semasa di sekolah dulu-dulu harga nasi lemak gini 30 sen saja. Jemput luvelymummy kunjung ke blog saya, baru je bersihkan sawang. Ada latest update ha ha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kak... zaman sekarang nak tak dapek kak nasi lemak 30 sen kak.. silap2 dia bagi kita kertas sorat kabar jer.. uuhuuu... sy dah pun sekodeng blog akk dah.. hehehe.. tq yer kak sudi singgah belog sy..

      Delete

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...