Monday, November 30, 2009

Sebuah Pengorbanan

Salam.....
Dah lama aku x update aku punye blog.... x berkesempatan rasenye..... so, kali ni aku curik mase skit tok upload pic2 ni tuk tatapan korang semua....

 
Di pagi hari raye yang hening..... Sian kakak aku kene braye kat spital... terkezut gak aku bile mak aku call ari khamis tu ckp kakak aku masuk spital.. Suspek ada batu dlm hempedu... sian gak aku tgk...Ari khamis tu x berkesempatan nk nengok... so kitaorang sempat pg pada pgi raye je...
 


Boringnyeee.....  Mase nia ku tgh pg jumpe nurse nk mtk izin nk bwk K.ngah aku kuar..  Seronokk giler bile nurse bg permission tuk kuar jap... Hoooreeeyyy...


Aku ngan Kak Ngah..


Adik aku (Erra) Anak Buah aku (Aiman) Anak aku la... aper lagi (Adam)


No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...