Tuesday, December 1, 2009

Happy Besday Irfan (Anak Effa)

Hari Ahad aritu, member ofis aku effa buat besday anak dia IRFAN HAZIQ setahun... Rase cam kejap je anak ko dah besar fa... bile lagi Irfan nk adik....hee..heee... Sorrylah... gambar anak ko xder... waktu aku sampai dia dah meragam letihhhh... so, x sempat aku nk ambik gambar dia... aku tgu ko bagi... nti aku upload yeaaa... BEEEESSSSTTTTTT gilerzzz...

 
Anak aku Adam yang paling gedix skali... mule2 takut ngan uncle clown... lelama dah jd geng..


Uncle Clown tgh kumpul bebudak nk main game..


Ramai gak yang join that game... besttt... paling seronok anak aku ler dapat banyak hadiah...


Lepas gian ker... kecik2 x dapat main ballon...


Daddy...daddy...daddy...cepat...cepat...cepat...


Cantiklah tu... dah menang xtion lak...


yeaaaa...yeaaaa...yeeaaa.. kite menang....


Kek Irfan... sowy, x full adam yang ambik


That's my gurlz..... Qaseh....

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...