Tuesday, May 10, 2016

April Babies

*sori entry delay sebulan.. uuhuuu


Sape birthday dia bulan 4, angkat tangan??

Happy birthday korang...

Ramai yang birthday dia jatuh bulan 4. Qaseh, Abah (FIL), Kak Juana (Biras) & termasuk aku. Eh, takdelah ramai sangat kan. Hahahhaaa.. sajelah tu nak beritau birthday dia bulan 4 aritu kan... Hahahahahaaa... 

1st birthday is Birthday Qaseh & Kak Juana jatuh pada 5hb. April.



Sebenarnya aku ngan en daddy kering idea, nak bagi present aper kat Qaseh. 
Bila ditanya "taktaulah mommy, qaseh bukan suka pun toys"
hurrmm... yerlah.. almaklumlah orang tu dan busat panjang..tak heran ngan toys2 sangat...


Aku ngan en. daddy decide belanja Qaseh makan & belikan cake 2 slices. Nasib baik si Qaseh ni dia memang jenis tak banyak songeh macam si polan tu.. uhukk..uhukk...

Happy Birthday Qaseh

 Dia pun nak jugak, tiup2 lilin...

 
Kawan bermain, bergaduh, bergusti dan lain2...

Sayang anak2 mommy.


Kalau takde present macam tak lengkap pulak birthday kan.. hurrmm... Puas Qaseh pikir aper yang dia nak.. Last2 Qaseh mintak aku belikan dia present chalkboard ikea. Itu pun abang dia yang bagi cadangan. Kalau ikut Qaseh, takda present pun takpe..  Qaseh cakap kat aku "Mommy, kalau chalkboard tu mahal sangat tak payah beli tau.." uuhuuu.. #touchingmommy


 "Qaseh, kalau qaseh baca blog mommy ni.. Mommy nak Qaseh tahu, yang mommy sayang sangat kat Qaseh. Qaseh anak yang baik. Mommy doa, semoga cita2 Qaseh nak jadi seorang ustazah akan tercapai suatu hari nanti. InsyaAllah. Amin <3 Itu saham mommy & daddy Qaseh...  #lapairmata


Dah2.. takmo sedih2.. sambung balik citer pasal birthday celebration. 16/4 aritu kitaorang celebrate birthday FIL dekat  area Bangi.



 Alamat: 
Bakar-Bakar Steamboat & Grill House 
No 2, Jalan 8/36, Seksyen 8, 43650 Bangi, Malaysia

 
Meriah betul steamboat yang ada kat sini...
Pic From Bakar-Bakar Steamboat & Grill House FB

 Hamboi kemain 2 beradik ni, sakan nampak... ermmmmm

 
Burn's Family

Happy Birthday Abah yang ke 76!! Semoga Abah panjang umur, di murahkan rezeki & kekal muda...  Sori bah :( aritu tak sempat nak selpie2... uuhuu..


Birthday tuan tanah 30 April aritu.. Yeaaaayyyy!!!


Untongglah kengkawan saiyang sanat... #ciyommciket


Nampak tak aksi malu2 mieowwwww tuan tanah... Muahhhaaa...


Supriseeee sangat tau! #tangankatbahumatajuling

Padahal  yang bebenaunye ada orang sudah kasi picaaahhh ini rahsia.. Siap cakap dengan konpidennye ngan aku "Aida, nanti birthday azie ngan izah 30hb. kita collect duit sorang sikit, kita belikan cake ngan pizza.." Yang aku pulak nak blurr tak blurr nak gelak tak gelak.. tapi aku diam kan jer.. hahaaaa.. Pastu hari yang sama orang tu cakap balik ngan aku "larrrrr.. aida... birthday ko kan bukan beday azie.. nape aku cakap ngan ko pulak...?? Wwawaaaakakakkkakakakaa.. Nak pecah perut aku gelak masa tu.. hahaha.. mcm bongong jer.. ekekekee...



Kebetulan birthday aku jatuh hari sabtu, so aku pikir, mybe tak jadilah tu.. So, aku ignore kan jer.. Rupenye.. dorang dah set date lain...  ok, fine

    
Supriseeee hokey! Thank You gais!






 Birthday Gurls! 
Gituewlah rugpha bile dah tua2 sambut besday.. hahahahaa.. #hover


Our 2nd Bos datang melawat kawasan.. 
eheemm..eheemmm 2+1 k, bos this year..







Alhamdulillah, rezeki melimpah ruah... tenkiu geng <3



 Terima Kasih semua...
Ok, citer sini abis sini yer.. Aku nak bgtau jugak kat korang, siapa yang terpecah rahsia nak wat suprisee kat aku & kak izah tu...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
 



 Nilah orangnye.. si mem besau.. kononnn nak rahsia sangat ngan aku kan...
Sekali terrrrrrpecah rahsia.. ngan birthday girl pulak tu.. hahahahahaha
saborrr jerlah aku... 
Anyway... THANK YOU SO MUCH MY FRIENDS..
YOU MAKE MY DAY <3

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...