Nuffnang's Ads

Nuffnang's Ads

Friday, June 24, 2011

BIG Baby In D'House..!! yeahhh!!

Semenjak 2 menjak nie anak2 aku nie dah jadi  'giler branak' dalam erti kata lain nak adik tecik..
heee..hheee bukan kate budak2 bapak & mak budak pun same gile branak..
bukan aper kitaorang geram sesangat ngan anak jiran sebelah kemain volat lagi badannyer...


Kalau ikut hati mati... kalu ikut rase macam nak tambah lagi..
eehhhceehh... dah hint skit nie... T________T
ooopppss........ lupe lak nak kenalkan 
name baby nie Mikhael Rayyan berusia ermm.. tak silap aku 3 or 4 bulan..
berat dia aku xtau... tapi kalau dukung lenguh gak ar tangan.. hiikkk...hikk....

chumel x saya..?? *_*

 Majlis Aqiqah & Berendoi
Mika naik buai.. sib baik muat.. tapi ngam..ngammm
*_*

  Gift for guest from Mika

Semalam aku bawak lari anak orang sebelah masuk kat umah...
mengelenjatlah anak2 aku kemain suke lagi.. yang adam siap kunci pintu tak bagi aku pulangkan balik bb tu
hhhiikk...hiiikkk..yang si kakak aceh sibuk dok ngelapkan air liur bb.. iisshhkk..
dh pompuan tu pompuan gak.. very concern..!!
.*_*

Abang adam pulak dok ngetap gigi dari tadi gerammmmmm sangatttt....
*_*

Abang Adam try so hard to carry this bb...
at last Abang Adam yang terlentang ker belakang.. tak larat
^__^

 Sila nengok ketoughan tangan saya nie... ada bran..??!! ngehhh..ngehh..
Dah macam upin ipin pulak aku nengok budak nie..
^__^


Adam & Aceh love this bb very .... veeerrryyy..verryy... Muuuuuuccccccccccccccchhhhhhhhh!!!

^________________________________________________^

SO....????!! Apakah??
-
-
-
-
Akan Adakah Adam or Aceh Junior..??
-
-
-
-
-
-
-
dalam masa yang terdekat
-
-
-
-
-
-
-
-
eeerrrrmmmmm..............
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ngehhhh..ngehhhhhh..........
-
-
-
-
-
-
-
-
-
or lambat laggiiii..........
-
-
-
-
-
-
ngehhh..ngehhhhhhhhhh
-
-
-
-
-
so... eppa & Zir.....
 -
-
-
-
bersiap sedia menghadapi sebarang kemungkinan...
-
-
-
-
-
ngehhh...ngehhhh.....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
^______________________________________^

Senyum tak perlu kata apa apa....................

1 comment: