Tuesday, January 3, 2012

First Entry For 2012

Salam uolzz... 

Alhamdulillah

Selamat Datang 2012.. Selamat tinggal 2011
terlalu banyak pengalaman & kenangan 
suka duka, pahit & manis, masam kelat....
yang aku telah lalui pada tahun 2011...
tapi pada aku tak kire apa pun yang telah aku tempuhi.. 
itu semua banyak mengajar aku erti KEHIDUPAN.. 

Terasa masa itu cepat betul berlalu, 
Adam dah nak masuk 5 tahun & dh nak start school pada birthday dia 5hb. January 2012...
Dah besar rasenye anak teruna ku itu.. dah bole mandi sendiri.. dah bole bersiap sendiri...
dah bole carik awek sendiri..ooopppsss....heee...heee
urmmm... Andai bole aku nak dia & aceh besar cmgitu jer... jangan besar2 lagi..
tapiiiii.. itu semua permintaan yang tak masuk dek akal...



***PaaaaaNNNNnnnnnGGGGGG***



......tersedar jap dr mengigau.. heeee......

 bersiap untuk ke sekolah.....

 aku tak risau sangat ngan dia nie.. 
sebab dia memang pandai menyesuaikan diri dia ngan sesape sahaja..



 Nama class Adam Zheng He

 Senarai name kenkawan adam..
Ada 3 orang nama Adam disitu yer.. pening pale teacher  dia... heee..
So, Adam suh teacher panggil dia FARREN...

Adam with his friendsss

 Time to go home...!


-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-


Apakahhhhh...????!!!!

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...