Nuffnang's Ads

Nuffnang's Ads

Friday, June 7, 2013

Nota Buat Sahabat2 Meja Bulat

Diam tak diam dah 2 minggu aku berpantang..
Makkk aaiii... banyak hari lagi nie weii nak di habiskan.
Risau mak nyah, cmner nak nak masuk opis nanti.
Bile timbang  adalah kurrraaaanggg skit jer dari mase peknen aritu.
cmno nak buek tu.

Matilah.
Asal nengok nasik jer berselera, walauuuupun ikan bilis ngan air asam.
Nanges aku bile ingat balik... uhhhuu..

Camner nak wat kezutan untuk sahabat2 kat opis nie xpecially MEM BESAU, KAK MIEDA, KAK AZIE, KAK ZIRA & KAK INA.

seteressss aku uolzz..
Perut still tak kempis2 lagi WALAUPUN seinci dua.
Nak berbengkung tak bole, sebab luka still tak brape nak ok lagi.
uuuhhhuu...

Buat sahabat2 di opis sane
Jangan ler korang xpect aku akan kurus, sekurus Che Ta bile aku start berkerja nanti.
Tapiii...Ingatlah sahabat2 ku
aku still menanam azam yang cukup tinggi untuk ke arah itu.
Uuhhhuuu...






Buat Mem Besau - Aku akan pastikan aku TAKKAN merampas tahta kau kak..
Buat Kak Mieda - Tunggu sahaja panggilan dariku yer untuk memulakan segala petua2 mu itu
Buat Kak Zira - Yang pastinya aku still memerlukan khidmatmu itu.
Buat Kak Azie - Janganlah dirimu risau, kerana aku disini memerlukan beberapa tahun untuk kearah itu.
Buat Kak Ina - Jaga dirimu yer...





Ikhlas dari:
Insan Berstokin

No comments:

Post a Comment