Friday, July 5, 2013

Birthday En. Atoy @ Melting Pot, Concord

Hooolaholiii cikebum..cekibum...
Assalammualaikum Uolzz!!
Tora datanag lagi dgn citer2 terbaru..
mcm ko hebat sangat, ingat org dok tgu citer dari ko yer.. phuuiii
Miih..Miihh..Mihhh
gelak kene kaber lagi takut perut terburai balik...
hehheeeehhheee...

Arini genap ai 'berpantang' 41 hari
toleh kiri kanan nak lompat bintang sikit..
T______________________T
Alhamdulillah, ai okey, baby okey, adam & aceh kenkadang okey, kenkadang tak okey, 
En. Atoy.. ermmmm... aku tak sure okey ker tak dia, almaklumlah ai kan tengah berpantang... 
Hope dia okeylah yer..
Miihhh..mihhh...mihhhh...

ok! tu serba sedikit citer org dalam pantang nanti kite citer lain.

Aku nak citer pasal Dinner malam tadi. 
ekeleeehh dah dinner of coz ar malam. Mane ada dinner siang..
#pangskali
 
 *pic pinjam kat google

Sempena celebrate beday En. Atoy ku sayang. #Auuuuwwwwww
 
 
"Happy Birthday Sayang..!!
Semoga dipanjangkan umur, di murahkan rezeki.
dan diberi kebahagiaan dunia & akhirat."
 Terima kasih kerana jadi daddy yang besttt untuk anak2
& Terima kasih kerana menjadi hubby yang tabah untuk diriku ini..."
hahhhaaaa...hhaaaa.... 

Alhamdulillah, semuanya berjalan dengan lancar.
Thanks to pihak Concord Hotel, Lisa & Adi for the cake & band boy for the birthday songs.
& special request lagu 'Dealova'.
The best part is En. Atoy nyanyi lagu tu dgn bandboy & sambil pegang tangan aku.
uuuhhuuuuu.... #maluaiuolzz
taknak aku toleh kiri kanan...hehheeeeeee...
 
Lepas abis nyanyi lagu tu, kitaorang kene sound ngan aceh, 
Eeeeeeeee.... Mommy ngan Daddy bercintaa...!
kuat lak tu dia cakap. Sabau jerlah aku.
 
Haaaaahhhaaaaa.... 
 
 
Seyes malam tu, terasa malas nak ambik gambar food.
Helloooooooo..!!. bukan takut kantoi ngan korang yer (teman meja bulat), tapiii memang aku malas.
Aku pakai camera handphone jer.. nilah hasilnye.. nan adooo :(


Malam tu aku terai makan sushi & dessert dia memang terbaaaikkk.
Sotong kurita kecik pun aku dah pandai makan skunk.
ahhahaaa... bole ler kite lepas nie yer kak zira!
 
Beday boy, pun aku ajar makan sotong kurita kecik & aku paksa dia makan oyster.
elok untuk...............errrrmmmm... ehem..ehemm...
Hahhahhaaaaa...

Anak-anak pun tak makan sangat & dorang pun bukannye pemakan orangnye macam aku gak.. 
#lehcayeker?!
Rugi ajak aku kalau makan buffet. Tapi kalau nak ajak gak, aku okey jer.
hiiihiiiiii...

 pic food nie jer yang aku ambik. :(

budak demam. Dah 4 hari tak sekolah. Aceh pun ikut tak sekolah.
Malam tu, Indah pun aku hangkut gak. Alhamdulillah, nasib baik dia tak meragam. Tido jer.

Before balik jenguk jap kat Hard Rock Shop. Saje2lah nak cuci mata.
hhehhheeee... Walaupun tak membeli, Adam & Aceh dapat gak badge HR.
Seronok ar budak berdua tu.


Yang paling seronok, of course ar aku.
Macam tak lengkap pulak, kalau tak buat something untuk beday boy..
hehhheeeeeeehhheeeee.......



meh sini aku nak tepek pic aku for the first time lepas beranak...



hahhhaaaaaa.......




mane tau ada perubahan...





hahhahhaaaaaaaa........



 



Kalau ada sila nyatakan kat aku yer...












hahhhaaaaaaa....











dah bersedia uolzz!!!








nah!!!! buat ilang windu korang kat aku...


#pipidahmacamkuihpau





hahhahahhahaaaaaaaa.......




bai!!! Love U!!

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...