Nuffnang's Ads

Nuffnang's Ads

Tuesday, May 4, 2010

I Make A Wish...

Salam..
Alhamdulillah... Syukur ke hadrat Allah (SWT) kerana memanjangkan umur aku, memberikan aku rezeki & kebahagian yang selama ni aku impikan.. Alhamdulillah.... ..
Rasenye blum terlambat aku nak mengwishkan diri aku Selamat... Selamatt.. & Selamaattt.. Tak sangka umurku dah berganjak dari satu angka ke satu angka yang lain... tapi aper boleh buat itu dah ketentuanNYA.. aku terima dengan seadanya...

30 April 1981 
TQ mak & ayah sebab bersusah payah menjaga org dari kecik hingga besar... baru orang tau betapa besarnya tanggung jawab seorang mak kepada anaknya, betapa sabarnye mak terhadap anaknye (kalau x sabar entah2 dah mati kene dera..) Memang besar betul pengorbanan mak selama ni.. Kalau orang boleh patah balik mase tu, org nak jadi anak yang lebih baik dari haritu... tp semuanya dah berlalu... tp skrang orang akan cuba balas balik jasa2 mak selama ini..... THANKKKKKK YOUUUUU MAKKKK... Kalau xder mak ngan ayah, orang x lahir pada 30 APRIL 1981... I LOVE YOU SOOOOO MUCHHHHHH...

30 April 2010
telah 4 tahun lebih aku menjadi isteri kepada Ahmad Azrul Abu Bakar, Mummy kepada Ahmad Farren Adam & Qaseh Myea Delisha..... Selama itu juga aku nak mereka tau betapa sayangnyer aku kat diorang lebih dari aku sayangkan diri aku.. Inysaallah aku akan berikan yang terbaik untuk mereka..

I looooovvvvveeeee youuuuuuuuuu allllllllllll...!!!!

No comments:

Post a Comment