Sunday, April 25, 2010

Pak Li Kopitiam

Salam...
Semalam aku ngan family belah hb g celebrate beday Abah, K. juana, Qachuuuiiihhh & Aku nak sebut gak ker malu ar.. heeehhee.. kat Pak Li Kopitiam Danau Kota... Aku x penah sampai sane, dia dekat ngan Downtown Danau Kota. Happenig fening gak ar... susah gak nak cari paking.. Nasib baik ader drebar hb drop ktiorg betul2 kat depan pak li.. K.Juana & Kak Leez dah ada kat ctu ngan family masing2..

Aku malas nak citer panjang-panjang korang nengok jelah ape yang ada...

Susah betol nak ambik gambar qachuuuiiihhhh nie...
Mcm2 pose dia bagi..
Antara makan yang ada kat pak li... 
Aper...?! x nampak... saje bg x  nampak suruh pg sendiri nengok...

Xkan xtau Kuey Teow.. rase dia... bolehlah...

Air dia memang classs... lupe laknk tye name.. tp memang secukup rase..

Yang berdiri tu bapak,  yang buat peace tu mak, yang lain tu anak2 dia..

Aperlah yang seronok sangat tu...

 Aksi bebas yer..!!

Mrs Gegaq... jgn bg dia gelak...kalau gelak x hinggatt..

Kenaper ngan aku ni... aper yang sedang aku lakukan.... yang sebelah tu serius giler...

Birthday cake for uolzz

Ermmm....edapppp nyer... secukup rase...!
 
2 situation yang berbeza
i. Gelakz sebab kenyang ii. Serius sebab susah nk kopek ayam..

Muke masing2 menahan sabar ngan adam..

Besarnyer... abang nie...

Akim, Ryan With Qachuuuiiihhhh...

Apy beday abah K. Juana & Qaseh......
Semoga kalian panjang umur murah rezeki..
3 genarations...

4 comments:

  1. the truth is, gua ada 2 character. pertama, gelak ke laut kalau happy. kedua, serious tahap maksima kalau upset. sendiri mau ingat! he..he..

    ReplyDelete
  2. semoga panjang umo murah rezeki ye....aida,cantiknya kek tu....

    ReplyDelete
  3. Luvely Mummy,
    mintak satu gambar kat Pakli Kopitiam ya. terima kasih!!!

    ReplyDelete

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...