Nuffnang's Ads

Nuffnang's Ads

Tuesday, August 10, 2010

OMG...!!!!!

Kejadian tak diingini berlaku pagi tadi...





"Mommy...mommy...Mommy ni mcm The Biggest Loser lah... heeee...hheeee.." (sambil tersenyum2.. muka tak rase bersalah langsung...) tp budak-budak tak pandai menipukan..?!  padan ngan muka aku.. selalu sangat nengok citer nie....!

OMG...!!!!

Aper korang rase... ahhhaaaa... anak yang aku kandung selama 9 bulan + pening-pening langau tergamak cakap macam tu...?!..  Untuk memujuk hatiku ini, aku membuat anggapan sendiri antara  2 iaitu :-
  1. mungkin dulu aku gemuks banyak.... skarang aku dah gemukz sikit kot.... 
  2. ATAU  mungkin.... aku betul-betul dah GEGEMUKZZZZ MANYAKKKKK..... ahhhhhhhhh.... ooohhhhhhh........tidakkkkkkkkkkkkkk...... aper yang cuba anak aku sampaikan nie......tak boleh jadi nie....!!!!
OMG...!!!!

Takper... takper.... bagi mommy masa skit yer Adammmmm... mommy akan berusaha ke arah itu.... Tungguuuuuuuu... yea...sayanggggg.....

Patutlah ada satu ketika aritu bile aku tengah bersiap nak pg keje dia boleh cakap kat aku "Alaaaaa...aalaaaaa...tome...tomeee....nye dia....." Mommy nie tembam lar sambil picit2 pipi aku.... ADAAAAAMMMMMMMM.... xyahlah nak berkias-kias dammmm....! Pernah sekali tu aku ngan adam saje memain.. aku buat-buat matilahhhh..... dia pun panggil mommy..mommy.....mommy...ha! mommy dah mati...takperlah... ADAM DAPAT MOMMY BARU... terus aku jegilkan mata aku....... sampai hati adam cakap cmtu kat mommy...... yang si En. Atoy senyummmmmmmmmm jer (penuh makna...)!

3 comments:

  1. kak, kelakar xper... nie dah kira main kasar namanya.. heee...heee..

    ReplyDelete
  2. kekek....dia gurau manja ada makna ke tuh?ala2 saja2 nak test mummy nya marah ke tidak.....hehheh
    aduh siap nak dpt mak baru yg xleh tahan tuh....hahahha

    ReplyDelete