Monday, August 16, 2010

Update..

Salam.. seperti biasa aku akan update citer aku walauuuuuupun dh 2 3 ari berlalu.. suka hati akulahkan..?!

Jumaat lepas, memang aku kelang kelibut sikit nk balik sebab nak masik untuk family tercinta.. Jam kat opis tu tepat kol 5 jer... bai..baiii... semua.. seperti kebiasaan... baru je nak melepasi pintu bilik graphic... psstt..pssstt..woii.. aku pun toleh sebelah kanan aku seperti biasa dpt menganggak suara siapakah itu.. ermm.. ko nk g mane..?.. dia boleh tye aku nak kemana kawan..kawan.. ahhh.. tu yang aku x paham tu.. (dlm hati je aku jwp... g cuci pinggan mangkuk...) lg mau tye mestilah nk balikkan.. jam dah kol 5..abis tu xkan nak aku tido kat sini plak.. keje dah settle.. apalagi chowwww ar.. effakan ada... (sowy fa, aku pkai nama ko..)

Aku pun menompang si serak (fusya) hee..heee.. sampai kat lrt paramoun trus gi klcc.. dengan harapan bolehlah sampai awal skit.. kalau my lucky nak ambik g opis.. alamat nak tempoh jem kat federal tu.. kim saaallaaamm jerlah... aku sampai klcc nak dekat pkl 6.. so lucky aku dah tgu kat bawah.. ngan hujannya.. dr klcc tu nk ker opis my lucky tu kene jalan kaki... apaperpun sanggupkan.. lautan api sannggup ku renangi..nikan air hujan kutempoh jua...hheeee...heee... kuar jer opis..dah start jem..... nk tempoh jln Tun Razak.. dah 6 lebih.. lucky aku ambik jln ker Damansara.. lalu gak kat opis aku... pastu...lepas tol tersalah lak masuk simpang... MAAAKKKKK AIIIIII... x bergerak langsung.. ingat nak masuk simpang ker OU... trus aku capai tipon call si Rofa..(bukan artis indonesia yea kengkawan.. maid aku yang menjadi idaman budak lelaki opis aku..) Rofa klu saya x sempat awak makan jer aper yang ada dulu.. balik saya masak... haaaa... ada hati lagi aku nak masakkan... bergulonggg..... nasib baik aku beli kuih kat bazar ramadhan... alammmaaakkk air lak takder.. jam dah kol 7 lebih dah buka dah pun.. tp aku.......... still dlm kete di sisi lucky aku..... singgah jap gi shell beli air.. pastu meneruskan perjalanan.... sampai jer umah dah pukul 8 lebih... apalagi trus capai... kuali... Kalau niat tu ada nak masak.. aper pun sanggup.......

klentang.....

-

-
-
-
klentung

-

-

-

-
masuk cili
-

-
-
 bahan-bahan
-

-
-

-

-

-
-

& siap.....


-



-

-
Mee Goreng. Kelang Kelibut......
ahhhh....ahhhhaaa.....heee...hheee...


waktu aku buat entry niekan... aku yang tergelak sensorang.... ingatkan nk masak aper... ayam panggang ker.. ketam masak kuah lemak ker... sotong sumbat ker.... ekkkkellleeehhh.. mee goremgggg...??!! heeee... suka suki hati akulah kan.. janji presentation class.. walaaauuuuuuuupun..... bunga pinggan ngan bunga mangkuk x sama.... ahhhhhaaaa.... ada aku kesah........ janji niat nak masak tu ada......

 Muke kekenyangan.......

dan inilah hasilnyerrrrrr.................bruppppppp.....
Alhamdulillah

2 comments:

  1. wah caya lah aida...dah balik lmbat pun masih rajin masak lagi kan....hehhe...semangat masak tu ada ye tak....kalau ai x tau la camner....

    ReplyDelete
  2. bergulong-gulong tak hinggat ar mase tu... ahhhaaa... Yang penting... ada nawaitu....

    ReplyDelete

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...