Nuffnang's Ads

Nuffnang's Ads

Tuesday, September 18, 2012

Si Tobek

Hangggiiinnn jer aku ngan adam.
Mcm ah xde xtiviti lain agaknye nak dibuat si adam nie..

Eeiiii..gerammm jer aku..

Si kenit kepochi tu bgtau aku.
"Mommy, adam ambik gunting, dia gunting rambut dia mommy.."
Kalu tak aku pn xtau dh tobek..
Ishhkkklahh adam..

Siap gelak2 dia tunjuk kat aku..
Bangga lak tu..

Mase aku nak ambik gambar kepala dia yg dh tobek tu, dia siap warning kat aku jgn masukkan gambar dia dalam fesbuk..

Haaaa..haaaaaa..
Sabar jerlah aku..
Malulah kononnn..

Bile aku tanye, nape adam buat cmni..?
SAJE katenye..
Lagilahh aku hangin..

Skunk nie, asl aku pandang si adam, hati aku sakit nengok rambut dia jd cmgitu..
Nak jer aku botakkan kepala dia..

Urmmm..

Sabarjerlah..


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments:

Post a Comment