Nuffnang's Ads

Nuffnang's Ads

Wednesday, September 12, 2012

MILANO again & again

Matilah kene kutuk kaw kaw  ngan korang...
Asal aku muncul jer mesti pasal makan...
bile pasal makan jer, mesti aku muncul... uuhuuuu...

Mak redha uolzz.. #sobsobsob


nice view Grafiti @ Sg. Klang


Kali ni citer pasal MILANO AGAIN & AGAIN before ai gi Holiday.
Melantak bagai nak rak kan, ngan ahkak cayang aku Kak Zira...
Time nie dh tak ingat timbang.. uhuuhuu..



Kali nie aku try spaghetti bolognese Marinara.
Memang terbaek beb! (aku aper jer pasal makan semuanya terbaek.. heheheheeee)



Kak Zira pulak try aper ker namenye  nie nyek kak??
"Kak...ooo kkakkak aper ker namenyer yang ko makan kat MILANO aritu?" sambilterpekekpekek
"POLO ITALIANO.. ermmm.... sedapp oooo" kate kak zira... hehehheeee..



Skunk dah jadi 1 kemestian aku ngan Kak Zira bile dtg kat KLCC nie, mesti tuju kat ISETAN.
semata mata nak gi beli juice apple or air buah dia... perggghhhhh!!!!! memang NIKMAT!
NO SUGAR, NO ICE, NO WATER rege.. urmmmm.. RM13/cup
memang puas hati!



Lepas makan kenyang2,
masing masing pun muke dh besar pinggan.
Hanya mampu SENYUMMMMM jer.....



After solat maghrib, sempat lagi posing mosing kat depan candylicious
sebelum masing2 pulang ke pangkal jalan.
heeheheheheeeeee...



- sekian -




1 comment: