Tuesday, May 19, 2015

Alive 3D Art Gallery

Salam,  Hai uollz! #lambaiciked
Terima kasih sebab setia menanti next entry. 
Aper yang aku boleh share, aku share kat sini yer tak? 
Kalau info aku tak cukup lengkap, jangan malas, silalah google yer.. 

~ Hahaha ~

Lepas dah check out hotel, adik aku Erra ajak pergi Alive 3D Art Galery.
Kat mana tu...? okey ni alamat dia, aku bagi siap2. Masa aku nak ke sini pun, aku tak tau, tanya2 orang & cari pakai waze. Alhamdulillah jumpe.

Address:  
NO 38-40, JALAN DS 2/1, BANDAR DATARAN SEGAR, LUKUT, 
71010 Port Dickson, Negeri Sembilan, Malaysia
Phone:+60 6-651 5400
Hours: Open today · 11:00 am – 11:00 pm

Nak lagi mudah, korang cari landmark Giant area Lukut. InsyaAllah jumpa.





Ok, ni harga untuk masuk sini.
Dewasa : RM25 | Kanak2 : RM20 | Warga Emas : RM20
yang penting GST dorang bayaukan.. katenye.. #bluuek
 Owh yer lupa nak bagitau, kalau nak masuk sini, kene tanggal kasut. So kasut2 tu korang kene masuk dlm locker. Locker kene bayar tau, tak silap RM2 untuk satu loker. 
Ingatkan, bila GST dorang bayaukan dah save.. rupe2nye.. pusing2 terkene gakk.. 
hahahaaa.. nasib ko lah labu...


Wajib ambik gambar before masuk.. :)

Dah..dah...! stop membebel, meh masuk layan gambar pulak..  #ekekek
 Aku pun dah lupe susunan gambar ni, yang mana dulu.. lantaklahkan.. hahaaa

 Bab berlakon, serah kat dia adik aku laki bin, taknak kalah..


Macam yo2 oo jer dak Adam ni.. hehe



Merenung ke bulan.. Kemain lagi.. Kaki tu siap silang tu.. 
Nape dam?? teringat kat awek ker? hehehe
Sunat dulu baru boleh citer.. bab2 awek yer.. 


Seyes, time ni memang aku terperanjat..
"Ceh..ceh.. mane badan qaseh? Macam mana qaseh buat camgitu..
hoii seramm mommy tengok ni qaseh.."
Yang dak qaseh, dgn tak bergiginya tu dok senyum2 tgk pe'el mak dia menggelabah, cari jalan macam mana nak buat camgitu.. Hahahaa..

Rupa2nya, ada 1 pintu dia kene masuk ikut blakang & menyelinap masuk bawah meje tu. Yang bawah meja tu rupanya cermin.
Hoii terkejut mak ko nak, jumpe2 anak tinggal kepala & tak bergigi.. hahahaha
Seyes kagum kejap aku..


yang ni pun seyes, nampak along (niece) macam dalam botol
barulahlah boleh letak nama
"Hantu dalam botol kicap manis"


ekekeke.. sampai terselak kain orang tu ko buat long.. iskk..isskk



Macam2 pe'el


gaya tu gaya... kene hober.. Kalau tak, tak jadi gambar.


Makan adap2 namanye..



Ni, antaranyalah.. Aku kasi sikit2 jer supaya membangkitkan 'rasa' korang nak pegi gak tengok aper lagi yang ada kat situ.. boleh camgitu?

 Tapi dalam banyak2 gambar, gambar ni yang paling WIN..


@____@





@________@



 

@_______________@ 







@_____________________________@







@__________________________________________@  


 
chomelll sangat ni dak Indah. Hahahaaa..
Nak pulak tu dia mengikut.. Ekekeke..
Masa nak ambik gambar dia masa ni, memang kecoh, sebab aku tak berenti tergelak tengok perangai dia.. Aku suh tunduk, dia tunduk.. aku suh peluk.. dia peluk..
gewaaamm giler ngan budak techik ni... seyes!


eh.. lupe2 lupe nak bagi tips, heheh.. kalau nak gambar tu nampak real, korang kene ambik gambar dari point yang dah tetapkan. Pihak Alive 3D Gallery ada tampal sticker  (point) tu kat lantai, so senang. Kalau korang ambik gambar kata angle lain, memang gambar tu tak nampak real.. hokey.. aku harap korang paham aper yang aku cakap.. muaahahaaa.. 


So, far anak2 happy & yang lain2 enjoy.
Cuma kalau boleh, aku nak mintak pihak Alive 3D tu turunkan harga sikit lagi.. Sian kat orang yang ada anak ramai, tak mampu kot nak masuk sini... Itu pendapat akulah..


Oklah, bai!








No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...