Saturday, September 19, 2015

Thank You So Much Zalora

Cheq sukaaa.... cheq sukaaa.... cheqq suka... #tayanggelangmas  

Last week aku dapat emel dari Zalora nak collaborate ngan aku. 
Seyes! macam tak percaya pun ada engko. hahhaaa.. Zalora okey, bukan calang2 nama.
Nak jadi kan citer, dia beri aku 1 task untuk aku siapkan. 
Memula tu, tergaru2 gaklah kepala yang tak berapa nak berkutu memikir macam mana nak buat. ekekeke... Dan akhirnya, Alhamdulillah siap juga task yang diberikan.
Barulah aku faham, task tu takdalah susah mane pun. Aku je yang over menggelabah.. Hahhaaa.. Almaklumlah first time camgitulah.. Ekekekee..

Siapa yang belom lagi baca N3 tu bole baca kat SINI yer.


Lepas siap task tu mengikut kehendak pihak zalora, aku diberi code voucher untuk aku bershopping dengan nilai yang telah ditetapkan.
Giler aku tak melompat?! Laju jer gi website zalora, skodeng aper yang berkenan kat hati.
tengok punye tengok, belek punye belek, terjatuh hati pulak dengan handbang ni.

Cantik kan??


*___________*



Sehari jer engko terus sampai kat tangan aku. hebak..hebakk..!
Plan nak pakai gi kenduri kawin. Sekaliii tu, tengok2 kalender takda sape yang nak kawin sampai cukup tahun ni.. Aperr lagiii zaaaaasssssssss..! terus bukak plastik, bawak gi keje.

 (yang bebenornye hati tu tak menyabar nak pakai) Hahhaaaaa....


THANK YOU SO MUCH ZALORA. 
Hopefully next time bole ler kite bekerjasama lagi yer!




Adios!


No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...