Friday, September 11, 2015

Trend Fesyen Muslimah Terkini

Salam! 

Pernah dengar tak Iklan kat TV camgini
..Dengar sini.. jangan..jangan.. bagitahu isteri, girlfriend, adik, kakak, ibu mertua tentang laman web zalora.com.my. Masa memula kuar iklan ni kat TV, cuak jugak rasanya, dah kenapa tak boleh bagitau orang semua.. bila aku tengok sampai habis barulah aku paham.. Hahhahhaaa.. memang menjadi betullah iklan tu.. ekekee Tang bab menjeriiiittt tu yang paling win.. Seyes.!.  Congrats zalora! iklan TV yang lain dari yang lain.

Siapa kat sini yang tak pernah tau pasal ZALORA ni, sila angkat keyboard. Ok, sorang pun tak angkat kan. Aku yakin rata2 kita pasti tahu pasal ZALORA. Ok, sekarang aku nak citer pasal Trend Fesyen Muslimah Terkini kat Zalora. Dewasa ini trend fesyen Muslimah sering mendapat perhatian ramai terutama sekali golongan wanita berhijab dan bekerjaya. Macam aku ni. Compare dulu, fesyen Muslimah sering kali diabaikan dan tidak diberikan pilihan yang meluas. Namun kini anda boleh lihat pelbagai koleksi pakaian Muslimah yang boleh ditemui di pasaran keluaran jenama-jenama Muslimah terbaik seperti Najjah, Jameela Muslimah, Inhanna dan banyak lagi. 

Tahukah anda apakah trend fesyen Muslimah terkini yang sesuai dipakai oleh para wanita Muslimah moden? Berikut merupakan trend fesyen Muslimah terkini yang sesuai anda gayakan untuk menjalani aktiviti kasual mahupun ke majlis-majlis istimewa.


  Siapa cakap wanita Muslimah tidak boleh bergaya? Sarungkan blouse Muslimah anda dengan padanan seluar chino atau tampil ringkas dengan pemakaian palazzo pants yang loose. 

Untuk gaya smart casual, cuba bergaya dengan jumpsuit berlengan panjang yang rugged ini untuk bersantai di hujung minggu bersama rakan-rakan anda.  

  Untuk anda yang ingin menghadiri majlis-majlis istimewa atau acara formal, tampil bergaya dengan koleksi kaftan labuh atau kaftan pendek dengan potongan yang selesa seperti berikut.

Atau anda juga boleh memilih untuk bergaya dengan koleksi dress Muslimah yang bukan sahaja boleh anda gayakan sebagai pakaian kasual malah, boleh juga anda sarungkan apabila ingin menghadiri majlis-majlis istimewa. Jadi, apakah trend fesyen Muslimah terkini yang paling anda gemari?  

Antara yang menarik perhatian aku ialah


JOVIAN Faith Jubah
RM296 NOW OFFER RM178


MODESTIE BY F &F
RM149 NOW OFFER RM99


ETHNIC CHIC
RM99



BELLA AMMARA FOR ZALORA
RM238 NOW OFFER RM190.40

Semua pilihan ada dihujung jari anda.  Hanya click pada Trend Fesyen Muslimah Terkini dan anda akan dapati pelbagai pilihan yang menepati citarasa anda.

Cubalah!

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...