Friday, September 9, 2016

Dear Sahabat

Salam.

Lega rasanya bila dah bagitau kengkawan yang dekat ngan aku tentang keputusan aku ni. (Macam2 rasa hokey, tapi aku tahan jer..uuhuu)

Dear Sahabat. 

Sebenarnya bukan senang okey, aku nak buat keputusan ni. Banyak perkara, banyak faktor banyak benda yang aku kene pikir pro & conts once aku dah decide. Tambah lagi aku dah lama bersama ngan korang & aku 'SELESA'. Makan tahun jugaklah aku nak buat keputusan ni.  Dan akhirnya, hujung  bulan sembilan ni adalah noktahnya. 

Dear Sahabat.

Maafkan aku kalau aku pernah melukakan hati korang, pernah buat korang sentap, pernah buat korang rasa tak selesa ngan pe'el aku, pernah paw makanan korang, pernah melahar korang dalam terang.. Maafkan aku.

Dear Sahabat.

Terima Kasih sebab korang ada masa aku susah & senang. Korang sentiasa ada masa suka & duka aku. Terima Kasih sebab korang selalu support aku. :)

Dear Sahabat.

Aku sayang korang ketat2. Aku dah anggap korang macam adik beradik aku dah. Lepas ni korang kene janji ngan aku, korang JANGAN REMOVE aku dalam group wassep kita.. & paling penting JANGAN REMOVE aku dalam hati & ingatan korang tau.

Pomise! 






No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...