Nuffnang's Ads

Nuffnang's Ads

Tuesday, February 2, 2010

Adam's Turning 3!

Happy Birthday Adam!

 
 Seronok betul adam, bila dapat kek 'Handy Manny' yang aku tempah khas untuk dia... 
Rabak gak lar duit aku, apa nak buat anak katakan, ape pun sanggup buat...

 
Anchem tak? 
Bile tanye dah besar nak jadi apa? 
Nak jadi daddy... bukan pasal aper ada janggut & misai... lantaklah lar dam, 
asalkan jadi orang yang berguna....

  
Seronok sangat, puas rase hati ni, bila apa yang dirancang, menjadi.... Alhamdulillah...
Mummy & Daddy doakan Adam akan jadi anak yang soleh & berguna satu hari nanti... Insyallah..

Sedih plak nengok Adam, kalau boleh x nak dia besau2, biarlah cm2 je sampai bile-bile tapi apa nak buat hukum Allah kita tak boleh nak tolak... Cepat betul masa berlalu... Aku selalu bagitau ngan Atoy, rasa x puas jaga Adam waktu dia kecik, sebab walaupun umur dia kecik, tapi mulut dia macam orang tue... geram rasenye..... Mummy SAYANG Adam...

No comments:

Post a Comment