Nuffnang's Ads

Nuffnang's Ads

Thursday, February 4, 2010

BAHAGIAAA....


 Semalam, genap 4 tahun aku & atoy hidup together gether sebagai suami isteri.. Dan semalam gak Atoy ada buat kezutan tuk aku... memang mengejutkan... dia hantar 2 jambak bunga kat opiz, apa lagi.. kalau korang tye apa perasaan aku time tu.....??? sukar nak digambarkan....  

Terkujat Beruk 
 coz waktu aku dapat bunga tu, aku tgh berfoya2 ngan budak ofis aku (xder keje) pastu ada seorang lelaki memanggil nama 'AIDA' dan ditangannya ada 2 jambak bunga ros... korang bayangkanlah...
Bahagia
coz kebahagian aku dapat selama aku hidup ngan dia
Sedih + Terharu
coz dia kata xde apa nak bagi (cm tahun2 sebelumnya) 
Gembira
coz Hubby yang bagi
Lawak
coz aku cm x pernah dapat bunga lak..
Malu
coz dapat bunga depan kengkawan yang x semenggah & depan bos lak tu... Hiiieeee... BOOOOSSSSS!!!

Gilerrr arrr.....!!!

Alhamdulillah.... 

ATOY dimata aku...
• Seorang yang amat penyayang
• Caring sangat
• Bertanggungjawab dari semua segi lah...
• Detaail gak ar orangnye...
• Agak cemburu
• Ringan Tulang (byak tolong aku)
• Romantic (yer ker...?.. boleh lar..)
 dan lain-lain lagi... 

Tak boleh lar ckp lebih-lebih, cm nak promote laki lak yer... Tapi yang nyata tulah antara sikap dia yang aku kenal selama aku mengenali  AHMAD AZRUL BIN ABU BAKAR & kerana sikap itulah membuatkan aku lebih sayang kat dia... I lOVE U SO MUCHHHH..... 

Dan pesanan aku kepada semua pasangan di dunia, 
Hargai & Sayangilah pasangan anda selagi dia ada bersama anda.





2 comments:

  1. oh yeah...flowers...i like...hehe...camtu ler suami yg perihatin kan...?

    ReplyDelete
  2. tu kira romantik ler tu...ingat senang ke hubby nk bg bunga ni...kalau masa cintan dulu blh la...untung dpt hubby camtu kan...?hehe...

    ReplyDelete