Nuffnang's Ads

Nuffnang's Ads

Monday, February 22, 2010

Betul Ker Apa Yang Aku Nengok?!

Betul ker apa yang aku tengok semalam. Cam tak caye je.. Camnie, semalam dalam kol 10 mlm aku kuar umah nak antar mak aku balik, pastu aku terrrrtengok kat langit. Malam tu langit gelap, bintang sebijik pun x der. Korang tau x aper aku nampak... Aku nampak.... METEOR.... tak cayakan... mula-mula aku pun tak caya. Cm tak logik jer. Masa aku nampak tu, bukan aku sorang jer, laki aku & mak aku pun ade.. Benda tu terbang laju sangat, nak kata kapal terbang, aku dah biasa sangat nengok kapal terbang waktu malam, lampu dia tak camtu & dia bergerak taklah selaju yang aku nengok.. Tetiba aku terpikir, entah-entah kapal terbang terbakar kot, tapi kalau terbakar, dia terus menjunam jatuh, tapi bendaalah tu tak, warna dia pun lain, cam bebola yang terbakar, warna merah & campur kuning-kuning skit... Korang tau aku buat giler siap kejar  benda tu sambil berlari-lari anak sambil mendokong Qaseh, sampai aku kat lorong kecik umah aku, benda tu terus hilang... Heran gak aku, mane dia pegi.  Mak & laki aku buat xtau jer, tp aku cm jakun  giler, yealahhh mane pernah nengok benda camtu... Gileeerrrr arrrr...... Arini aku datang opis, citer kat kengkawan diorang cakap aku nampak penanggal kot (hiiiee.... hieee.... antu yang xder badan tu) Aku tengah serius citer, buat main lak, ader yang kepala dia yang kene tanggal jap lagi baru tau...  Korang penah nampak ker...? Lantaklah.....Tp apa yang penting (kerjasama) seumur hidup aku, aku x pernah ada xperinces camni, amat menakjubkan...  Memang cantikkkkk.... Kejadian Tuhan.... Allahhuakhbar....

 
(sekadar gambar hiasan saje)


2 comments:

  1. bila tu?mungkin betul kata member2 aida tu..hehe :P

    ReplyDelete
  2. bukan semua org blh nmpak benda2 camtu tau aida...semua tu kejadian tuhan...ntah2 bebola api x?atau tahi bintang?(ewah pandai je i ni)hehe...sbb my bro pnah nmpk benda camtu gak

    ReplyDelete