Saturday, April 16, 2011

Jenguk Pakcik Meden & Rumah Eimans....

Salam...
Panjang plak tajuk aku kali nie... ngalahkan tajuk filem hantu kak limah balik rumah... waaakkkakaakk...
kan aku dh cakap adakalanyer aku nie bersifat TAMAK haloba..
tak menyempat2 nak nunggu esok... hapdate blog dan dan tu gak nak hapdate... 
Kalau mak in the mood cm ginilah...  1 hari 2, 3 citer kuar... kalau idak.. mimpilahhhh.. 2, 3 bulan blom tentu.. waakakakaaa.. layaaannnn  jerlahhh uollzzz selagi tak muak...!! Wwwakakaaa..!!!!

Petang tadi aku aku ngajak LD gi jenguk pakcik meden kat area Subang Jaya... 
Wolzz memang jarannngg menjenguk dia..Kalau ada benda2 penting jer baru pegi jenguk, 
kalau tak haram mr LD nak pegi area yang sesak tu...!!!! fuuhhh...!! mimpppiiilahhh...

 Nie ler pakcik meden yg aku maksudkan.... Lame betul aku x pegi sini..2, 3 tahun ada...

 macam2 ada kat sini. jakun lak aku nengok...semua ada dlm 1 building...memang sonang...
yang paling penting kat aku Parking Senang... tu yang paling aku suka.... takyah que pepanjang..
LEGA.. nak membayar pun senang & cepat.....

Lepas gi nengok pakcik Meden & rembat aper2 yang patut, wolzz decide gi makan kat 
EIMANS TOMYAM HOUSE kat area TTDI Shah Alam..

maner aku tau tempat nie...???ermmmmm.....
dalam JALAN JALAN CARI MAKAN.. aku nengok si Qi makan cm sedap..
perghhhh.. sib baik aku sempat salin address dia.. 


 yang budak sorang ni plak tak habis2 nak menulis....
lepas kejadian pagi tadi.. aku langsung tak nak tanye aper2...
eehhheeeee.....
SERIAUuuuUUuuu... rasenyer..!!!!


decor kedai nie cantik gaklah..
tapi yang paling pentig services dia CEPAT...!!!!
xderlah kebulor anak2 aku... 
ANAK2 kononnnnnn....wwaaakkaaakkaa....
-
-
-
-
-
-
-
-
Antara yang wolzz order....

 Air laichikang, sirap cincau, manggo & laici
-
-
-
Makan lak....

Pataya special daging masak merah, yang nie mr LD yang ngoder.. lajuuu jer dia makan..
aku nanyer Sedap ker??? dia cakap pasal Lapar..
so..?? jawapan kpd soalan aku tadi aper yer..???Sedap ke idak..???
ermmmm.....


 Kangkung belacan

 Telur bungkus

Sotong goreng tepung 
& Tomyam Campur (gambar x sempat ambik..dalam peyuttt..)
Pada aku semuanye ok..but pada pendapat tekak aku tom yam dia kureennnggg..!! tu aku...
mengkome mengkome aku tak tau.....

So, kepada uolzz yg ketandusan idea nak makan kat mane bolehlah torai kat sini..!!!

P/s: Eimans Tomyam House.. sila bayar aku sbb iklankan kedai ko kat sini yer.. hheee...

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...