Saturday, April 16, 2011

Tepat.. Padat.. Mampat...!!!

Salam....
Keboringan melanda diriku kini... Pagi2 lagi aku ngan anak2 dh bangun bersiap nak jogging.... 
tetiba hujannn pun tuuuruunnn... nak wat cmnerkan..????!!
bukan aku xder inisiative nak tuwon ka berat badan...tp keadaa yang tidak mengizinkan aku menurunkannye... ahhhaaa... Alaaaasaaannnnnnnn... baiikkkk... punyer... ehheeekkksss...

 Aku sertakan pic hujan dipagi hari takot kome x caye... ahhhhaaa..!!!

 Aper aku nak buat ngan line astro yg kejap ada kejap xder nie.. 
bukan sbb x bayar bil tp setiap kali hujan tuwon line astro cmgini lah... 
BEYOND??!! aku dh surbey ramai yg cakap same jer....
So..?? luperkan jerlahhh...!!

 Yang Adam pepagi lagi menunjukkan bakat dia menggunting & melukis...
-
-
-
-

 mehhhhhh uolllssss... kite nengok aper yg dilukiskannyer...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ok...this one dia cakap mickey mouse.. 
bile aku nengok betul2 adalah rughpa mickey mouse 
ada telinga, ada idung bulat, ada mata, ada tangan, ekor, kaki semua lengkaplah....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
tapi lagi 1 drawing dia yang aku xleh accept yang boleh wat aku nangess..ialah...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
niiieeeeeee dia...... 
-
-
-
Adam cakap nie gambar mommy & daddy
so, aku tyelah kat dia yang mane satu mommy, mane satu daddy...???
penuh ngan kemusykilan aku bertanye..
yang ada rambut pacak tu daddy (iaitu di sebelah kiri anda)
yang ada circle tu mommy ( iaitu di sebelah kanan anda)
emmmmm... lain mcm jer bentuk gambar nie.. aku argue lagi...

 Kenapa kat badan mommy tu adam lukis circle.?? 

Ngan selamba derk  dia cakap...
KAN BADAN MOMMY BULAT...???
TEPAT... PADATT.. MAMPAT... aku kene sounddd tepek..!!

Adddddddaaaammmmmm...... mommy nak pantun.... sikit......

Bulat air kerana pembentung, 
Bulat kata kerana muafakat.. 
Bulat mommy kerana.........
beranakkan ekau berdua... paham ngakkkkk..??? uhhhuuu..
-
-
-
-

uolllzzzzzz.....
Budak tak pandai menipukannn????!!!
-
-
-
-
-
-
-
terus nak gi jogging 
WAAALLUUUUPUUNN HUUUJAAANNNN.....
-
-
-
-
-


 Yang nie plak.. malas nak layan masalah dalaman IBU & ANAK...
-
-
-
-
-
-
-
Yang aku plak terussss.....
-
-
-
-
-
1,2,345678... 
lapan lagi..12345678.........
-
-
-
-
-
-
-

oklah uolzzz......nak sambung poco poco dulu....
-
-
-
-
-
-

1,2,345678... 
lapan lagi..12345678.........

.... sekian......

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...