Thursday, July 5, 2012

Dinner With Birthday Boy

Semalam kitaorang dinner kat Chawan, Citta Mall. 
Kire bersempena penutup Birthday LD
muaahhahaaa.... bule gune perkataan penutup??! suke hati ai lahkan.. belog ai

^_^


Muaaahhaaaa..

Pembukaannya wolz celebrate kat Holiday Inn, Melaka. 
Memang best & sporting giler staff Holiday Inn buat kezutan utk LD siap nyanyi2 gitu..!!

suke..sukee..sukkeee..!! THANKS UOLLZ!!


Best gak lepak sini, makanan dia very the sedap..!!

Birthday Boy order yang ini, Nasi Tomato with Ayam Masak Merah
pergggggggghhhhh!!!!! sedap giler..!!

 Aku pulak order Mee + Mee Hoon Soto
Banyak giler dianye mee & siap bagi xtra sup lagi..
puas aku makan sorang.. Muahahahaaaa...
akukan tamak..!!


Rojak buah febret favourite (kang ada lak ngomen ejaan febret aku cmgini) LD!!
memeee larrr sedap!!!

Bebudak nie order ABC share 2 orang!!

Mase kat sini sebenarnye aku ada lagi 1 suprise utk LD..!!

jengg..jenggg..jenggg!!

aku pun memulakan misi aku, mule2 bgtau LD nak ajak Adam & Aceh jenjalan kat area mall jer, sementara nak menanti makanan sampai.. 

*_*

laju jer aku tuju kat +WONDERMILK
sib baik dekat ngan Chawan, senang sikit keje aku..

haaaa..haaaaaaaaa...haaaa

 CIRCUS LOLA
(Harga adalah rahsia kerana nanti LD tau... *____*)

sebenarnye aku dh order cake ni 1 week before LD birthday 
(THANKS NURUL temankan ai!!)


 packaging dia amatlah chumel 
*_*
 
lajulaju jer Adam & aceh dapatkan DD. 
Adam ditugaskan menutup mata DDnya & 
Aceh pulak dok memekak DD ada suprise!! ada suprise..!!

 
Taaaaraaaa..!!
senyum sampai ketelinga bile dapat kezutan..!!!
 
^_^
 
Seronok bila kita meraikan or diraikan dikelilingi insan-insan yang kita sayang...
 
 
 
LOVE U SAYANG!!!






No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...