Wednesday, July 11, 2012

Larian Olympic Anjuran McD

Gilleerrrr arrrrr...!!! 
cam tak caye jer aku masuk 'Larian Olympic Anjuran McD' last week....
Korang tak cayeeeee???!! aku lagilah tak caye!!!! 
FIRST TIME TU!!!

muaahahahahahah.. 

Pepagi buta lagi Kak Azie dah call & remind aku...
tapi sib baik ada dia, kaaaallaaauuu takkkkkk, mau aku kene bahan, bile masuk opis nanti.....

bak kate pepatah aku:
"BIAR KAKI SAKIT, JANGAN HATI SAKIT..."


muaaahahahaaaa...


Lokasi: Dataran Merdekaa
Jam: 7.00 pagi

  muke memasing berseri2 lagi sebelum memulakan larian..

menyengehhh aku korang skunk, kang terchungap2 nak abiskan larian..

#mengatadirisendirinampak


budak 2 orang nie memang bersemangat waja memulakan larian, 

chayokk..chayyookk!!

AKU?? cm biasalah potogedik memang akan berada di blakang tabir utk ambik gambor, 
kang xde bukti nak show off!!

Muaaahahahahaah...

#camnakkenetempelengjer




time nie aku dh ketinggalan jaaaaauuuuuhhh dari Kak Azie & Eja..
dorangkan pelapis atlet olympic, that's why dorang kene laju...

^____^

Yang aku, cmner tak lamabat, sikit2 ambik gambar, sikit2 pusing blakang, nengok ada orang lagi tak kat blakang, sikit2 hapdate FB bagitau lokasi larian.. 

aaahahahahahahahah

MISI AKU: 
JANGAN JADI ORANG YANG TERAKHIR SAMPAI KE GARISAN PENAMAT!!

muaaahhaaaaa...

Bak kate pepatah aku: 
BIAR LAMBAT SAMPAI ASAL DAPAT SIJIL SAME MACAM ORANG YANG SAMPAI AWAL

#matilarkenekeji

mereka2 yang kepenatan...

^_^



 cayalahhhhhh!!! Kak Azie, berjaya gak 7KM!!



 Yang paling kelakar pada aku mase masuk larian nie, dah nak sampai ke garisan penamat, 
FIRST THING yang aku kene buat ialah CARI TEMPAT UNTUK DAPATKAN SIJIL,  
itu yang penting! sebagai bukti penyertaan... Muaaahahahah.. bukan cari air.. bule?? haaa..haaa...haaa...

bukan aper takut kene bahannnnnn dikemudian hari...!!! 


muaaahahahahahhhhhh...




7KM tu..!!!!!!! Jangan main gilerrr...!!! 
7KM menamatkan larian sambil berjalan jalan.....!!!!



Tak percaya???!!!



MUaaahahahahahahaaaaa...



T__________________________T


No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...