Tuesday, August 28, 2012

Tetiba Tekak Omputihlah Pulak...

Tetiba tekak melayu beralih arah ke tekak omputih. pulak.

Nak wat cmnerkan?? kan??

ha! nie makan dia....

Spaghetti Bolognese with chili flakes sebeban..
baru kene kat tekak ai..


ahhaaaaa....


hambik ko pedas... heeee...


Nielah juadah aku mase berbuke pose semalam. 
Lain benar rasenye bile berpuasa bukan dalam bulan ramadan.. 

~ uuhuuu ~

Dugaanya memanglah hebat... tambahlak dok sebalah wadimura kanzaki, sadin jer offer aku makan Pizza Hut lah, KFC lar... sabar jer aku..

sib baik ai tergolong dalam golongan org tak mudah nak diperdayakan oleh makanan..

#haktui 


Bile kite berpuasa dalam bukan bulan ramadan, selera kita amatlah besar sekali..
macam2 nak makan, tetiba dok teringat kuih raye kat umahlah.. 
air coke letak ais.. perggghhhhhhh... nikmat

heeee..hheeee....


 Tempat: Milano, Foodcourt KLCC (Signature)
Food: Spaghetti Bolognese

 
Kat MILANO nie mcm2 pasta ada, waffle ice cream pun ada.
Korang pilih jer yang kene dengan tekak korang.

Tempat nie Kak Zira yang suggestkan kat aku.  THANKS KAK!
Lepas nie aku nak try lain pulaklah.
Memang SEDAPPP nak MAMMMMMM...


 
 tak caye...??

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

 nielah hasilnye..

licin...


ALHAMDULILLAH..


No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...