Tuesday, February 19, 2013

Legaaaaa!!

Fuuhhhhh!!! Legaaaaaaaa rasenye dh bole membelog as usuall.. #phuiii as usuall konon.. Haaa..haaa.. Last week mmg aku tensi betull ngan belog aku nie.. Ate dh bijakkk pandaiii bebenor asyikkan nak menukor jer bekgeraound belog.. Haaa!! Alih2 dh terdelete semua yg ada termasuk belog2 yg aku pollowww.. Fwuhhhh!! Tensi okey! Chatting xde, nuffnang xde, belog yg aku pollow xde.. Semuanyelah.. Nak patah balik x bole.. Kene ar buat balik, setup, setting, edit bagaiii... Tu yg makan minggu nak hapdate balik.. Haaaahaaa.. #ok x alasan tu..

T_______________T

Org suh hapdate n3 ari2 bkn tukaw bekgeraound ari2.. Heeee..heeee.. #Matiarkejidirisendiri

NOW, I'm back to normal track.. So, kpd korang2 yg nak aku pollow belog korang or aku ada terlepas pandang ker, roger jer aku or tinggalkan link korang kat bhg. komen.. Hokey!!

Adiossss!!


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...