Friday, May 24, 2013

Salam,
buat julung2 kalinye aku bersiaran secara langsung di pagi2 buta ini bertempat Sime Darby Medical Center.

Perasaan..??
Nerbes ngko!! Ahhaaaa..
Betullah kata org "Penantian 1 penyiksaan." Uhhuuuu..
Walaupun ni kali ke 3 aku deliver secara czer, perasaan cuak tu ttp ada. Tapii aku rase rase, kali nie lagi teruk kot..
Macam2 pikir..
Xpecially pasal anak2. adam & aceh. Uuhhuuu..

Semalam, sebelum aku nak gerak ke spital, sempat lg adam bg aku pesanan penaja.. Hehheee..
"Mommy, kalau mommy ada rase sakit ker, doc nak ambik darah mommy ker, mommy buat cm adam, tahan napas pastu lepas.."
Hheeee..
Thanks adam..! Sebelum aku nak melangkah kuar dr rumah, dia siap peluk2 & kiss aku, then dia ckp dia sayang aku..
Uuhhhuuu..
Aku tau dari mata dia, dia mmg risau pasal aku..
It's ok, adam.. Mommy strong mcm adam.. Hehheee..
Yang aceh pulak, kitaorg dok ckp, nanti adik tido ngan umi ngan tok ayah tau...
Yg kelakarnye aceh takut tok ayah jatuh katil bile dia tido skali.. Berhimpit2 atas katil..
Hehheee..
So, dia decide nak tido sorang kat bilik.. "Takpelah, adik tido sorang jer" Bole caye ker?? Ahhaaa..
Ada hatii nak tido sensorang.. X padan ngan kecik..

In Syaa Allah, aku czer pagi ni dalam pkl 8.30. Hope everthing will be fine..
Doakan aku yer korang..

Thanks korang!!


#dupdapdupdap
My BlackBerry's juiced by DiGi. How about yours?
http://m.digilive.my/bbplans

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...