Nuffnang's Ads

Nuffnang's Ads

Thursday, May 2, 2013

Tipah Dah Kene Gebang Ngan JJCM!

Sanggguuupp JJCM mempermainkan perasaan orang yang tengah peknen cm tipah skunk nie.
Macam nak buat tu, bile air liuq tipah dah menjejeh2 nak makan daging rusa, kat tempat yg JJCM cakap SEDAP SANGAT tu??!

Hampa hokey!

Tipah ingat, tipah sorang jer yg dah kene gebang.
Rupenye ada gak BLOGGER lain turut jadi mangsa gebang JJCM!
Macam mane bole jadi cmtu? Review bagai nak rak, tapiiii nan hadooo!

Korang bayangkan, pagi tipah nengok JJCM.
Petang tipah ajak laki tipah pegi, rupeneye kedai tu dah takde.
Puas pikir. Alamat dah betul. Dah 2, 3 kali pusing tempat yang sama, tapiiii kedainya takde.
Dahlah tipah tahan napsu tipah makan tengah hari semata2 nak pegi makan kat kedai itueww.
Yang kateeenyeee 'SEDAPPP SANGATTT'

Tipah dah kene gebang rupenye..!!

Macam mane tipah tau kedai tu dah tutup?
dalam pd tipah dok tercarik2 kedai tu, tipah try masuk kat FB Page JJCM.
Kebetulan ternampak pulak beberapa org dok komen ckp kedai tu telah pun ditutup.

Masalahnye tipah dah sampai.. dah round 2, 3 kali.
Duit minyakkkk tu...!!!
Kalau dtg jauh2 dapat makan xper, nieeeee...... hurmmmm

Nak menyejukkan hati punye pasal, perut pun dah banyak bunyi,
tipah ajak laki tipah makan Ikan Bakar kat Jeram.
Lagi puas hati!

Nasib baik anak2 tipah ok!
Sebab tipah cakap, tempat nie dekat ngan laut. So, dorang bole nengok laut.
Kemain laju dorang mengokey..!


Antara food yang tipah order (udang, ketam, sotong, ikan pari) mengikut tekak anak2 & laki yer.
Bukan ikut tekak tipah hokey.
Napsu tipah dah terkubur sejak frust tak dapat makan daging rusa tadi.

Oklah tu untuk kami ber4. Harga dia pun ok!

Alhamdulillah.

to JJCM toooolooongglah make sure perkara cmgini tak berulang... sian orang2 cam tipah nie.. mengidammmmm...

uuhuuuu....

No comments:

Post a Comment