Wednesday, May 1, 2013

Laundry Time!

Salam uolzz!
Nielah xtiviti aku last week iaitu MENDOBI yer anak anak...
Yang laki laki (adam & dd), pegi berjimba2 main futsal
Takpeee.. biarkan dorang berseronootttt. xpecially DD berseronooott sakan yer.
After this, 3 month quarantin kat umah yer. #please take note DD
#mihh...mihhhhhhhh..mihhh.....

Antara baju2 bb yg aku borong kat Expo Shah Alam aritu.
Harga dia jauh lebih murah compare Expo kat Mid Valley.

Yang wolzz gegirl2 (aceh & mommy) dok umah mendobi baju BB.
Sib baiklah ada anak dara. Bole jugaklah tolong2 aper yang patut.
Aku basuh, dia sidai.. Aku sidai, dia basuh.. hahhaaaa.. acah jer!


Alhamdulillah, aceh dah boleh diharapkan.
Dia dh nak jadi kakak, so kenelah galas tanggungjawab as a kakak.

Acehhhhhh.. lepas nie pg ambik air kat perigi...
Acehhhhh... pegi carik kayu api... masak nasik..
blaaa...blalaaaaaaa....


ahhhaaaaaaaaa....
sian anak aku. Takkanlahh aku nak wat cmgitukan?? kan??
Lepas siap sidai booties & mittens & baju2 BB, aku janji blanjer dia eskrem seposen..
hahhhaaaaaa...

Oklah tukan??! blueekkk! ahhaaaa...

Settle satu bab!!

Alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...