Friday, November 15, 2013

HECTIC & HAPPY WEEKS!

Sebelum mula bicara aku nak mintak maaf sebb aku ada pesanan skit
PADA INSAN2 YANG TAK BRAPE SUKE NGAN AKU, TAK BRAPE SUKE NGAN CARA AKU & TAK BRAPE SUKE DGN APA2 JERLAH YANG AKU BUAT.. SILA BLAHH YER!
KALAU TAK SUKE JGN BACA & KALAU TAK SUKE JGN TENGOK, KANG HATI KAU YANG SAKIT, UUHUUU.. TAKMO.. TAKMO...!!! 
U'RE NOT ALLOWED, OKEY, BEBEHH. TQ!


fffuhhhhhhhh!!  
susah betul ada org2 cmgini. Ahkak tak bole nak puaskan hati semua orang yer nok!

Sorrylah..


*******************************************************


Sorry yer to all cayang2 semua. Pembuka bicara yg tak brape nak best, terpaksa drag korang utk baca pesanan ringkas itu!!


ok...okooo...


kita mulakan citer balik. 



HECTIC WEEKS!

kasi aku tarikkkk napasss dalam dalammmmmmmm yer...

-

-

-

-

-

-

-

-

-

adeh! adeh! tercekik plak rase tahan napas lelame.. Hahaaaaa....
  #ok, takk lakar



ooohhhoooiiiii...hooii..
Minggu nie jadual aku memang pack, ngan anak2 tak berapa sihat. 
Indah kene cerry berry dh 3 hari. Aku dah pun bawak dia pg klinik. 
Doc ckp dia tgk Indah active, so nothing serius & aku bgtau doc, Indah menyusu macam biasa  jer. tak de muntah2. Doc bekalkan dia dgn ubat & ubat sapu sebab bontot indah yg chumel tu dah naik melelas sebab asyik cerry berry jer. sian dia. Dah alang alang aku gi klinik, aku sunatkan dia skali. Itu pun mak aku dh bising, budak dh besau baru nak sunat.. uuhuuuu...

Baby Indah!


Yang sorang lagi pulak, si abang, pun same naik. Demam panas, tetiba.
Malam tu, dia dh cakap, dia rase badan dia mcam tak sihat. badan dia sakit2.
sok paginye terus demam. Aku check sendiri demam dia dah dekat 40.6c. Aku terus bagi dia ubat demam & terus bawak dia gi klinik. Risau aku dibuatnye


Adam nie kalau dia demam, memanglah tak sampai hati nak tengok. Tak larat nak bangun. Tak larat nak bukak mata, tak larat nak makan, semuanye tak laratlah.
Kesian kat qaseh, adam langsung x bg dia kuar rumah.. 

"qaseh, qaseh xyah ar kuar, abgkan demam..."

bole cmgitu? Ape kene mengene? Haaiilahaiii..
Qaseh ni penyayang orgnye. Dia x bole tgk org sakit, jenis x sampai hati. Siap dia offer diri, nk suapkan adam bubur lagi, ambikkan botol air, kasi abg minum.. sejuk perut mommy qaseh..

2 hari jugaklah aku tak pegi keje, dok menjaga orang sakit.
Jgn lps ni aku lak tombang sudah...

:(

Dalam pada tu, aku dok menyetelkan stock2 brg utk meniaga.
Alhamdulillah, HAPPY sgt koleksi *BLMC* (By Luvelymummy Collections)
dapt sambutan yg menggalakkan.
Ok, pd yg tak tau, aku ada buat bisnes kecil2an, jual pelbagai jenis tudung, jual pakaian wanita mcm blouse, cardigan (design by BLMC) Accesories & mcm2 lagi.

 My little dream.
Butik kecik By Luvelymummy Collections


Jadi, kalau korang ada masa & kelapangan silalah jengah

PAGE : https://www.facebook.com/ByLuvelymummyCollections?ref=hl
PERSONAL FB : https://www.facebook.com/ibrahim.aida

 Agak2 kalau dh bosan dgn stock tudg yg dah sedia ada kt robok tu, meh ler jengah robok aiolzz pulakz. Kalau nak dtg rumah pun hokey jer, TAPI call dulu sebelum dtg yer.

Ahaks!

Terima kasih bebanyak pd yg sudi support BY LUVELYMUMMY COLLECTIONS..

TERIMA KASIH, BEBANYAK!

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...