Wednesday, October 9, 2013

Starship Galactica @ One Utama

HAPPY anak2 bila mommy ckp ngan dorang, arini kita nak gi jenjalan kat one utama, masuk tempat yg main2 ada kapal angakasa tu.. Tapi sebenarnya mommy dia yang hover, nak gi cuci mata, lame betul tak menjengah kesana..
Yeyyaaaaaaaa!!! Thanks daddy sudi melayan kerenah iolzz & anak2..
#kiss skit


 Ni budak, bile sebut gi jalan kemain senyumm sampai ke telinga.. 
Ikut perangai sapelah yer?? Hahhaaa..

Nie pojek aku & family last week. Bawak anak2 pegi Starship Galactica kat One Utama. Dah lama aim nak bawak anak2 kat situ tapi mahal pulak tiket masuk dia. Kebetulan mase aku dok takde keje, tangan dok gatal google Groupon, adalah pulak promo ke situ, aper lagi rembat jerlah.. Hahhaaa..
RM14 jer per entry. Kalau tak harga dia sekali masuk RM20. Banyak SAVE oooooOO...


 
Masuk sini WAJIB pakai sock yer. Kalau nak save bawak sendiri sock. Tapi pada sape yang ada budget lebey bole beli sock kat situ, tak silap aku RM12.

 Wajib ambik gambar kat depan entrance...

Aku suh En. Daddy layan anak2  main. 
& aku ngan Indah tunggu kat area sini. Dekat ngan tempat makan. Hahhaaaa..
mane tau lapar ker, bole beli..
'OUTSIDE FOOD NOT ALLOWED'

Mommy..!!mommyyy!! haaaiii!!
Terjerit2 budak ni memanggil aku.. Xcited dia!

Tuan tanah - AaaauuuWW!
 
Lepas 20 minit, En. Daddy turun  tercungap2.
 
Aku: Udah kenape tercungap2?"
En. Daddy: Penat, main slide
 
lorrrrr.... sian mase kecik2 tak merasa.. ekkeeeeee
En. Daddy citer, mase kat atas, ramai gak bapak2 budak ada. Tapi dorang semua takat dok tengok jer, sebbnye, takut nak masuk kat terowong slide tu, takut tak buleh kuar. Perut memasing buncit... 
 
hahahaaaa...
 
sempat lagi gosip... ekekeee

 
Lepas tu, en. daddy kasi aku chance nak merasa panjat benda alah tu.
Aper lagi, laju jer aku pegi.


Kakak Qaseh



Abang Adam

Budak ni memang aku tengah makan hati sangat dengan dia nie.
Memang ada jer citer pasal dia nie. 
Hari yang same. Aku gi masuk kedai jepun, aku tak ingat name kedai tu, tapi kan korang taulah  kedai jepun kan banyak barang & laluan dia kan sempit. Aku plak dok belek2 barang. 
Belakang aku qaseh & belakang qaseh dia. 
Dia heboh nak lalu jugak tempat yg sempit tu

Adam: Qaseh, cepat ar skit jalan.. abang nak lalu.
Qaseh: Tak bolehlah. 
Pastu dia jenguk, nampak aku kat depan..
Adam: Larrrr.. patutlah.. mommy rupenye..

Boleh???! Motip??

aku terus pandang muke dia. Dia pun tersenyum2 tgk aku, pastu terus dia blah, mcm takde aper yg jadi..

Uuuhhuuu... UUwwwwaaaaaa!!!!!
 

Memang makana hati aku ngan dia nie...

Macam nak ku picit2 jer budak ni... uhuuu...





Betullah cakap en. daddy tadi. 
Aku pun macam bapak2 budak tadi, hanya mampu memerhati dari tepi jer.. :(
eeeeuuuuuu...BUKAN MUNCIT HOKEY..
tapi gayat...

#aper2jerlah


Kalau lubang slide tu besar cmgini ko rase aku bole lepas ker?
hhahaaaaaaaa.... JANGAN JAWAB!
 
 Indah

 Memang seronok sangat dapat spent time ngan anak2.
Aper2 pun kita ENJOYYY!!!!!!! 




No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...