Nuffnang's Ads

Nuffnang's Ads

Friday, December 27, 2013

Aktiviti kiddos mase cuti sekolah. (BERKEBUN)


Ni lah antara aktiviti yang budak berdua ni buat mase cuti sekolah.
Tak dapat main pasir kat tepi pantai pun takpelah,
main pasir blakang umah umi pun jadi..

Melompat bebudak ni bile mommy bagi green light..
Kalau  tanye daddy, confirm always red light .


hehheeeeee..



Aku dok sibuk memerhati dari jauh.  Aper yg dorang nak buat
Takut plak aku biarkan budak berdua ni kat blakang umah berdua jer.
 WALAUPUN dekat tapi aku still bimbang. 

Sambil2 masak, jengah jap.. sambil2 masak, intai kat tingkat dapur,
sambil2 makan.. kuar jap tengok..
 ehh..! eh..!! aku cakap aper tadi? sambil2 makan yer..  tak prasan plak..

ekekeeeeee...
 


Sibuk sangat nak ber kebun kan..??

Tanam pokok cili & carrot

Senang lah ummi nanti, takyah gi kedai beli cili & carrot.
Tapi yang korang berdua pye ni,  tak sure bile akan tumbuh.. 

hahhaaaaa...



 Si Adam:
Jumpe cacing.. eeeiii gelinye..
Jumpe siput... eeeiii gelinye..
Jumpe ulat2 tanah... eeii gelinye...

abis tu?? kate nak berkebun! 
dah semuanye geli cmner?

ishhkk!'


Dah! jangan nak eksen sangat!


ok, bai!




No comments:

Post a Comment