Monday, December 30, 2013

Al-Kisah Hari Jumaat

 Last friday saje lah aku ambik cuti untuk settle kan barang2 sekolah anak2.
 Itu pun masih ada yg tertinggal lagi tak abis beli.

Tema Bersekolah Adam tahun ni BEN10.
Bole?? nak gi sekolah pun nak bertema.
Dari kasut, botol air, stationary, even stokin pun nak BEN10.
Adoiyaaaii anak ku.
Siap suh aku ambik kan pic dia dgn barang2 sekolah lagi..
hahahaaaa...
 Layan kan jer lah.. 



 Seriusly, memang aku xcited bile adam dah nak masuk darjah 1.
First xperience for me & en. hubby also Adam..

T_______________T

oh yer! yang sorang lg sedang menyentap sebb bag sekolah dia aku tak beli lagi..

So, terpaksalah aku kuar jugak petang tu ke One Utama.
bole tak aku gune perkataan "terpaksalah aku kuar.."

hahhaaaa...

padahal kemain gedikx lagi ko bile En. Hubby call suh siap! #dush!

ahaks

 
 Wajah2 kesayangan hamba, keletihan


Yang tengah tu, payah nak makan nasik, 
takut badan gemukx macam mommy

#lempangnak?

Sampai2, ajak gi makan.
Dah lame anak2 request nak makan kat sini.

 *______* 


Settle lunch. Singgah pulak kat sini
 HAMLEYS (ONE UTAMA)

Hamleys Kuala Lumpur  
Lot F319, 1st Floor
1 Utama Shopping Mall
No.1 Lebuh Bandar Utama
Bandar Utama Damansara
47800 Petaling Jaya, Selangor Darul Ehsan



 budak kecik chenonet


 Mommy love both of u!
 

Qaseh si budak sentap!

Hamleys nie lebih kurang Toy'srus 
But tempat dia lebih tersusun & yang paling penting pada aku buat mase ni, 
ada ruang nak tolak stroller.
Ekkeee..
Kalau kat Toy'srus payah skit nak lalu stroller, sebb ruang dia padat skit.
Sempit2 pun aku masuk gak.. Hahhaaa..

Aku dah siap warning anak2, kat sini kita tak beli yer, jalan sahaja & tengok sahaja.

Ok! nasib baik paham.

Sebelum balik, sempat belikan si mak enon ni bag sekolah & beberapa keperluan sekolah.
Nasiblah ada 2 orang jer anak yg bersekolah.. Uuhuuu...
Kalaulah ada 10.... uuhuuu..

SALUTE aku pada mak kita dulu yang tak berkerja & dorang mampu membesarkan kita.
Tak lupa jugak SALUTE ayah kita yang dulu hanya bergaji kecik but still mampu menyekolah kan kita.


Terima Kasih Mak, Terima Kasih Ayah!


No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...