Tuesday, December 31, 2013

Terharu okey..

Terharu okey, member dtg serah diri bagitau 

Aida, aku sebenarnye pembaca belog egko! 
Aku suka baca belog ko, cara ko tulis tu macam ko bercakap..
Aku memang ikut belog ko..

hahaaaaa

tetiba muka ai macam kebas2, 
macam naik sesemut pulak rasenye kat muke..

Hahhaaaa..



ai shy2 mieaaooowww lah time tu..
peparu dah kembang time tu, nasib baik tak patah tulang rusuk ai..

muaahhaaaaa...

kenkadang as a blogger *halamak macam nak muntah pulak cakp cmni 
 *buueekkk {>_<} kita nak jugak tau siapa pembaca belog kita. 
bukan tujuan nak riak or whatever but pada aku, aku bole tambah kenalan..


My kakak sayang (zira) pun ada bagitau, yg cousin dia pun reader belog aku...

HAIIIII....!! 
u cousin kak zira @ kak ogy kan??

Thanks yer sudi dtg jenguk belog aiolzz.

 @_______@

*oktakchumel



Thanks korang! sudi singgah kat belog iolzz yang suam2 kuku kaki ni.


In Syaa Allah, kalau u sudi membaca, i beriburibuuuuuribuu kali sudi menghapdate kannye..



Waaahhhh.. gitu!


SELAMAT TAHUN BARU!



No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...