Monday, November 3, 2014

Beronok-ronok di Inflatable Fun Fiesta Tesco






Yeaayyy!! aku dah jumpe lagi satu tempat beronok-ronok untuk my kiddos.

T_____________T
 
Nak tahu kat mane? 


  
Inflatable Fun Fiesta bertempat di area parking Tesco Seksyen 13, Shah Alam 
(dekat dengan pusat Akuatik Shah Alam). Senang giler nak carik hokey. Compem tak sesat.

Harga untuk masuk sini
1 game - RM10 | 2 game - RM15

Time dia, UNLIMITED. Anak-anak boleh main puas-puas sampai dorang sendiri ajak balik. Mak2 budak boleh shopping dalam tesco yer, biarkan bapak2 budak yang jaga.
#ekekekeke


Memula risau gak aku bila dak Adam dah start masuk dalam bola tu. Takot kang tak bernapas pulak anak aku nanti. Heheh.. Sebenarnya okey jer. Mak ko is cuak hokey. Jaman mak, tak pernah ada menan cmgini. tu yang jakun jap.


 Rilek jer dak Adam kat dalam tu.


Qaseh, sebenarnya tak brape nak brani main bola ni. Tapi dak Adam paksa2 dia suh main jugak. Last-last dia yg over excited.




Bestt giler dorang kat dalam bola tu. 
Akukaan..ehh..akuu.. macaaamm..eehh aku kan...macam nakkkk jugak merasa dok dlm bola tu. Tapi not advisable bukan pasal aku berat takut bola tu tenggelam tak timbul2 yer.. Sebab air dia tak cukup dalam jer pun. Kalau tak, boleh jer kott.
Haahaaaa.. #lapairmata

paece yo!

Ni dak kecik chenonet ni. dari luar dah terpekek2 jerit Abang Adam! Abang Adam! Nak! Nak!
Abang Adam jer yg dia ingat, sampai sentap kakak qaseh, sebb Indah tak pandai sebut nama kakak Qaseh..




Lepas puas main sampan ni, sambung balik main bola udara tu pulak. Kali ni dak kecik tu join. Sibuk nak masuk sangat. Orang yg jaga tu ckp kalau dia tak nages takpe. Then, aku try jer dulu tengok dia cmner... cuak gak aku memula..


Hambek ko satu bola masuk tiga orang sekali. ekekek
Sekali tu, aku nengok dia cmgini, siap dah menonggeng nonggeng, aku ON jer. Hahahaa. 



Korang ghase dia nanges tak kat dalam tu??


 hahahahah...

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...