Monday, November 17, 2014

Shopping with @Poplook

Suke naw-naw hati kite wak. Barang yang ditunggu2 dah dapat kat tangan.
yeeeaaahhh!!!
#lompatbintangberirama

Boleh dikatakan rajin jugaklah aku & the geng (kak asmah & kak xeera) shopping online kat Poplook ni. Pantang poplook kuar teaser jer laju jer aku ngan kak Xerra "wey! esok kul 11 ada baju baru..  Muaaahhhaaaa.. WALAUPUN baju baru itu keluarnye tengah2 bulan, makanya concept sharing is caring  di praktikkan oleh kami. Muahahahahaaaa.. #bukutigalimalahaperkelagi







 Baju Kiko Satin ni pun peberet gak..  :)
Tapi lagi peberet..peberettttt ialah tops  Haley Chiffon Blouse.
Pantang betul, kuar color baru mesti nak rembat sorang selai.





Kenapa Haley Chiffon Blouse jadi idaman kelbu.. sebabnyeeee...
Weollz suka cuttingnya yang kembang di bahagian bawah. 
Memang cukup kene dgn pemakainya yang cutting 'special edition' hahaha.. 
(aku jer yg special yg bebenornye) Hahahaha


Tenkiu kak Asmah jadi model tukang pegang baju. Hahaha..
Ni baju baru sampai dari poplook.
Yang ijo tu kepunyaan aku, merah tu kak asmah (jeles aku dgn color merah tu, cantik gile) yang purplis grey tu kak xeera punye.. suke..suke..sukeee...

Stakat ni aku dah ada 4 color Haley Chiffon Blouse tauu.. muaahhaaa..
Ko ingat org herann?? #libastudung

Kalau korang suke korang boleh terjah sini



Itu jer nak citer. Ok bai!
From us 'Poplook Lover'

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...