Nuffnang's Ads

Nuffnang's Ads

Friday, December 18, 2015

Baca Yassin.

Mak aku ni kan,  suke naw buat kejutan... tau2 jer nak buat masak2 nak panggil orang baca yassin datang rumah. Tu takpe lagi. Masalahnye harini bagitau, esok dah nak buat.. Ahcanner tu? Layankan jerlah... Mak cakap kecik2 jer, mak tak panggil ramai pun.. yang terdekat jer.. errmm.. aku kalau mak aku cakap kecik2 tu susah naw aku nak percaya. hehehee..





Aku congak2 lebih kurang dekat 30 orang yang datang baca yassin. Alhamdulillah. Yang datang kebanyakan muda2. Bukan aper, sekarang ni susah okey nak kumpul budak2 muda buat aktiviti berfaedah camni..  Alhamdulillah.


 

Selesai majlis, kitaorang ada sediakan makanan sikit.
Menu malam tu, mee goreng basah, sambal tumis ikan bilis, pulut kuning, buah, kuih2
Mak cakap pulut kuning tu mak buat untuk Adam & qaseh sempena qatam Quran.
Alhamdulillah. Terima Kasih mak.
 

2 comments:

  1. pulut kuning tu menggiurkan.. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. pulut kuning makan ngan sambal ikan bilis lagi sedap.. hehehehe..

      Delete